Steven Seagal: The Game

Discussie in 'Algemeen' gestart door LifeLongGamer, 4 jul 2003.

1. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Of je houd van hem of je haat hem. Ik persoonlijk vind dat ie zo'n ongelooflijk foute uitstraling heeft. Heerlijk gewoon. Grote bek? "KRAK!" Been op 9 plekken gebroken. Je begrijpt dat ik een fan ben van hem en het jammer vind dat er nog steeds geen game of verwijzing naar hem is in een game. Back in the days was er wel sprake van dat er een game van hem zou komen, maar meer dan een of andere vage SuperNintendo-screenshot heb ik niet gezien.

Zou een game omtrent Steven Seagal kans maken? Zoja, waarom? Zonee, waarom niet?

2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    ja zijn films zijn echt over de top en vol met cliché's
    maar de actie is wel vet soms alleen een game zie ik niet zitten.

3. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een grote fan van hem. Heb een stuk of 8 DVD films liggen en heb een stukje website van mij aan hem opgedragen _O_

Weet iemand BTW of "half past dead" als ergens te krijgen is op DVD?

Edit: en of een game van hem kans maakt? Weet eigenlijk niet of er zowieso ooit een game van een actiefiguur is gemaakt, maar het zou natuurlijk wel superdik zijn :)

Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik kan je nu al verzekeren dat deze gigantisch zou floppen. De reden is nogal simpel. Steven Seagal was misschien jaren geleden ietwat populair, maar nu totaal niet meer.

5. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    als het gewoon een coole actie game zou worden met hem in de hoofdrol en niet te veel licentie shit zou het best wel kunnen hoor denk ik

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan wordt het gewoon een standaard actiespel, en de held is Steven Seagal.
    Ik denk dat het goed aangepakt zou worden, je wel een goed spel neer zou kunnen zetten. Maar uit ervaring weten we dat dit zelden gebeurt, een goed spel neerzetten.

7. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    maar er komt nu wel een jet li game op de ps2 dan zouden ze net zoiets als dat moeten maken.. want die game ziet er wel vet uit :p

8. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    omdat Segal misschien wel de slechtste 'acteur' is die er op aarde rondloopt... daarbij: hij is nog lelijk ook.. alleen knappe mensen krijgen een spel (Buffy :)) Ik snap niet dat mensen films met Segal kunnen aanzien... alleen Under Siege 1 was wel aardig... maar dat was alleen te danken aan Tommy Lee Jones!

9. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    onder welke steen kom jij vandaan?? De meeste games zijn gebasseerd op aktiehelden.... Batman, Superman, Spiderman, Demolition-Man :D, Terminator, Robocop, Spawn, X-men, Rocky, Rambo, John McClane, Jackie Chan...

waarom niet meteen een Frans Bauer game??? liever dan Segal!

10. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet de "topgame" Bruce Lee: Quest of the Dragon :{ .Ik vrees dat een game van Segal net zo'n succes wordt.;)

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Om eerlijk te zijn, daar verwacht ik ook niet zo veel van.

12. badboy1987

badboy1987 Whisky Lover

Leuk Bevonden:
    0
    HPD o.a te verkrijgen bij Play.com

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Steven seagal is gewoon super vet, maar alleen voor de die hards die van dat soort films houden. Maar een game lukt niet joh, hij is niet echt bepaald popie meer. En hij is inderdaad niet bepaald knap!!! Maar ja dat was spawn natuurlijk ook niet.

Deel Deze Pagina