Zou er misschien een sticky-lijst hier in het forum, of gewoon een lijst op de site zelf, kunnen komen van alle xbox spellen die Breedbeeld ondersteunen? Want op erg veel hoesjes in de winkel staat het niet vermeld of het BB ondersteuund, en het is erg lastig om het ergens online op te zoeken... Dus als we hier een lijst kunnen hebben met alle xbox titels die breedbeeld ondersteunen, zou dat erg handig (kunnen) zijn... Is bijvoorbeeld Tony Hawk 4 Breedbeeld ? En Splintercell?
Dit hoort in website suggesties forum thuis.. Zo'n lijst zou er best kunnen komen alleen vraag ik me af wie zin heeft om 'm bij te houden :{ Daarnaast vraag ik me ook af of het wel nut heeft om zo'n lijst bij te houden, imo laat je een spel niet liggen omdat ie geen breedbeeld ondersteundt.
BB ondersteuning zegt niets, want Unreal had nog steeds een Horizontale split....dat is toch 't eerste wat ze uit een breedbeeld versie zouden moeten halen Maar ik denk niet dat er heel veel animo is voor zo'n lijstje..
Ik heb ook breedbeeld, maar om een game nou af te laten hangen voor wel/geen breedbeeld.... Moet zeggen dat het verschil niet altijd echt door hebt. Maar een lijst kan natuurlijk nooit kwaad. Als je bijvoorbeeld bij eurogamer reviews kijkt staat altijd onderaan of het breedbeeld is. Misschien heb je daar (soms) wat aan hebt Edit: http://www.eurogamer.net/index.php?filter=XBOX Staat dus ook dat bijv. PGR2 breedbeeld heb en ook CMR04 (deze laatste kan ik bevestigen)
Als ik 2 games zie die me wel leuk lijken, en ik weet dat er eentje geen BB ondersteuning heeft, en 1tje wél, dan ga ik toch echt voor diegene met BB ondersteuning. Ik vermoed dat meerdere mensen met een BB TV zo denken. Zoals nu, ik weet niet zeker of Tony hawk 4 breedbeeld ondersteund, dus alhoewel ik hem graag zou willen kopen, zolang ik dat niet weet wacht ik maar af tot THUG (Tony Hawk UnderGround) omdat ik geloof dat die wel BB ondersteunt(?) Same thing met McRae 04; Ik keek gisteren op hoesje maar zag het niet staan, dus dan wacht ik met aanschaffen. Als er zo'n handig lijstje is, dan check ik die regelmatig op de games die me aanspreken, en als ik dan in de winkel sta, dan weet ik of ik een spel rustig kan kopen of niet. Nu ik BB Tv heb speel ik gewoon het liefst in Breedbeeld PS; sorry dat ik het in het verkeerde topic plaatste, bedankt dat je ff naar goede heb verplaatst.
Alle games ondersteunen toch breedbeeld? Misschien niet optimaal, maar als je bij de dashbord gewoon op widescreen zet, dan past ie het zelf aan. Lijkt me een beetje overbodig dus.
Nee hoor, ik vaak dat ik bij het ene spel de TV op breedbeeld moet zetten, en bij de andere niet! Lijkt me wel handig, maar Broes' tip was ook goed!
Dan lijkt het mij handiger om zulke info bij de reviews te planten. Bijvoorbeeld een extra kadder voor het breedbeeld en Dolby sound. Wat dan alleen niet het eind cijfer beoordeeld. Omdat niet iedereen een bb tv of dolby geluid heeft.
dat zou uiteraard nog beter zijn. gewoon duidelijk aangegeven of een game BB en custom soundtrack etc etc. heeft. Gewoon in de score-balk rechts in beeld, bij iedere review. Dit soort info moet gewoon goed toegankelijk zijn voor mensen die ernaar zoeken. Net als er bij DVD reviews hoort te staan welke regio het is, anamorph of niet? cut of uncut? etc. Btw Broes, thanks for the eurogamer link
Dit is natuurlijk weer totaal ononderbouwde onzin. Waarom zou breedbeeld zuigen? Ik moet zeggen, ik heb er uren lang naakt voorgezeten, maar zuigen deed hij tot mijn spijt niet Ik vind BB zeer fijn om eerlijk te zijn...zeker wanneer een spel er echt voor gemaakt is, tis ook altijd fijn om in een film alle mensen te zien enzo...breedbeeld versies zie je gewoon meer op En het lijkt me een heeel goed ID om 't voortaan bij de reviews te zetten...(net als 5.1)
JA! Dat is een goeie! dat is echt niet moeilijk om zon veld erbij te maken voor de mensen van xbw! Ah plz doe dit! ik smeek jullie! ben zelf ook van plan een breedbeeld te halen namelijk.. en ja als je dan toch dat erbij hebt, heb je ook meteen dat zogenoemde "lijstje van games met BB ondersteuing".. maargoed, dit is dan dus een andere manier van het laten zien, ofzo ik zou er iig erg blij mee zijn
Waarom een grootbeeld kopen, als je een breedbeeld kan kopen die ook nog eens kan zuigen? Geef mij ook zo'n breedbeeld. Maar ik heb het getest saaur en het schilt echt weinig van wat je niet kan zien. Het was maar ongeveer 3 cm op een goeie grote tv van wat je niet kan zien. Dus dat is bijna echt niets. Ik vindt het ook gewoon veel lekkerde kijken op een grootbeeld.
Ik weet dat je in First Contact op een gewone TV gewoon 2 mensen maar half ziet en op breedbeeld (dus echt de breedbeeld versie!!!) Die 2 gewoon volledig kan zien...dat scheeld dus nogal wat...
scheelt idd behoorlijk. de "echte" breedbeeld versie is ook breder dan 16 : 9. vandaar dat het dus wel duidelijk verschil maakt.
Hmm maar wat raar ik had maar ongeveer 3 cm verschil gemeten. Maar zien jullie eigenlijk zwarte balken in het beeld met een breedbeeld tv? Ik krijg echt nooit een goed antwoord van iemand als ik dat vraag.
het bioscoop formaat is breder dan 16 : 9. als je dus een dvd kijkt op een breedbeeld tv en je hebt zwarte balken kijk je dus naar het originele beeld. zie je geen balken dan is er een stukje links en rechts van de film afgehaald.
ik heb als ik onze breedbeeld op Pan. zet...de normale stand dan zie ik aan de zijkanten 2 dunne zwarte balkjes..en alsik 'm dan op 16 : 9 zet dan vult ie heel het beeld..ma als ik 'm dus gewoon op Pan. (panorama) zet dan houd ik 2 dunne balkjes aan de zijkant