vraagje: waarom is in xbox hardware de thread: "vragen en antwoorden betreffende dolby digital" niet "sticky" gemaakt. iedereen die een xbox heeft en hem digitaal wil aansluiten kan hier de nodige informatie weghalen. ik weet zeker dat een heleboel mensen deze thread lezen en er niet in posten. op deze manier hoeft niemand te zoeken naar de thread en worden er geen nieuwe threads geopend.
Je kunt toch ook gewoon de zoekfuntcie gebruiken, anders kunnen net zo goed alle threads waar veel gepost wordt stickies worden. En dan wordt het ook weer erg onoverzichtelijk.
nee alleen threads met bv meer dan 20 pagina's, hier is dus veel animo naar, en het kan dus veel zooi in de forum schelen. Mensen gebruiken gewoon de zoekfunctie niet vaak genoeg waardoor iedereen een eigen topic opent, wat weer voor frustie mensen en antwoorden zorgt.
Ach joh, hoe vaak komt dat nou voor. Das echt geen probleem. Ik ben het wel eens met Brutus, anders heb je binnen de kortste keren het hele forum vol met stickys. Ik vind het best zo.
Ja dan kun je eerst 6 pagina's sticky doorbladeren voordat je bij de nieuwe threads bent lijkt me niet echt handig..