1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Wrom is het ineens zo stil op xboxworld met nieuws berichten?

Is de TGS al afgelopen? was dat al het nieuws wat er was?

of waren jullie toe aan rust?

2. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit nou weer voor onzin. Kom we gaan een thread maken als het druk is op xbw. of als het stil is :confused:. Maar er is meestal nietzoveel game nieuws in het weekeind.

3. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    nou, als het onzin is sorry dan, maar het valt me op. Misschien dat de crew hier een speciale reden voor had. Ook dacht ik dat de TGS t/m zaterdag duurder. Ken ik ook fout hebben.

Misschien komt het ook wel omdat ik aan die grote hoeveel heid posts gewend ben geraakt:confused:

4. shumi

shumi Guest

er is toch een nieuwe review van CMR 4. Ga die lekker lezen joh, heb je weer wat beters te doen dan nutteloze topics starten.

gierig hoor, zo'n onnozel topic

5. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    nou ik vind eerlijk gezegt jullie nogal een stelletje zeikerds.

Het is toch niet zo dat hij het xbw kwalijk neemt?? Je kan alleen verwachten tijdens een game evenement dat er veel nieuws is en hij vraagt zich af waarom.

Niks mis mee..

6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol zo sti,l het is geleden van gisteren dat er nog iets nieuws gepost werd(pgr2 screens).
    Er is 1 dag geen nieuws & jij vindt dat het stil is...
    Je zou blij moeten zijn dat deze site zoveel nieuws bevat, bijna elke dag is er iets nieuws.

7. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    nou, owk, sorry, houd ik mijn mond wel, jezus:mad:

p.s. Bedankt TheFlood._O_

8. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens Hij heeft recht om iets te vragen jullie moeten niet meteen hem gaan bekritizeren.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik vind het niet zo gek om te vragen waarom het stil is. Beter dan een loze topic aanmaken voor een toevallig 1337 aantal stemmen of noem maar op. Misschien is er een reden dat er geen nieuws is terwijl dat er normaal wel volop is...

10. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Dat bedoel ik.
    En die thread van 1337 stemmen snap ik ook niet (zijn er vast ook wel eens 647 geweest), maar daar gaat ik ook niet lopen roepen dat het een dom topic is.

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ga maar eerst wat langer op XBW zitten...Urty is volgens mij 1 van de langszittende mensen hier op XBW...Als er iemand verstand van heeft is hij het wel...

Valt me btw ook op dat er nauwelijks nieuws is...Komkommerdag :cool:

12. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Er is juist een nieuwe post

13. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat het meer de stilte voor de storm is. Er komen deze twee maanden behoorlijk veel toppers aan dus die moeten gereviewd worden etc.... dus tja misschien worden de nieuws stukjes daar iets korter door al vind ik het zelf best meevallen.

14. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Kwam er ook net achter:+

15. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk ben je nu gerustgesteld? :)

16. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kalmte, een beetje vertrouwen in jullie crew. TGS is volop bezig, maar de crewleden hebben ook maar respectievelijk 2 handen, ze zijn er ongetwijfeld mee bezig. Daarbij hoeft niemand Urty hier aan te vallen. Het was een doodnormale vraag, dus doe maar allemaal een beetje rustig.
    Urty heeft het beste voor met de site, er is dus geen reden om hem aan te vallen.

17. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik merkte het ook op,

Maar beter alleen belangrijk nieuws dan heel veel onbelangrijk nieuws wat toch niemand leest (Screenpost over een spel wat toch niemand dat halen bijv.)

18. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1

HAHHA kreeg jij ff lekker de volle laag haha...8) 8)

wat zijn sommige mensen toch vijandig....

19. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Erm, een spel dat jij onbelangrijk vind is dat daarom nog neit voor iemand anders. Maar de crew heeft hun handjes vol, ze zullen ongetwijfeld druk bezig zijn, voorts zou ik het maar nromaal vinden als die jongens eens zijn gaan stappen of wat dan ook, ik denk niet dat er reden tot klagen is. We hebben immers haast altijd ons dagelijks nieuws.

20. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar, sorry hoor :{

Maar nog @ Urty, ze zouden een post over de CMR04 review kennen maken, kun je dat lezen :p

Deel Deze Pagina