stoere mod's

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door XForce1, 14 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XForce1

XForce1 Guest

2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Wie is hier nou de held? Stuur gewoon een pm en loop niet van dit soort trieste topics te openen.... wel zo simpel lijkt me.

3. XForce1

XForce1 Guest

volgens mij begrijp je niet helemaal waar het over gaat en waar dit subforum voor bedoeld is
    lijkt me dus handiger dat je dat eerst ff uitzoekt en dan met een passende reactie komt

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wil je direct een reactie?

Hier heb je d'r 1.
    Ik geloof geen hol van je verhaal.
    Foto vertrouw ik ook niet.

Happy?

5. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij weet jij niet waar je shift knop zit en waar leestekens voor zijn!!

Dit subforum is bedoeld voor serieuze suggesties niet om je eigen gelijk te halen bij één van de mods.

6. XForce1

XForce1 Guest

ja dat is dan jouw probleem, wat moet ik dan, je fucking bij me thuis uitnodigen om te laten spelen
    Wat wil je nou man, als ik zeg dat ik orginele versie heb en notabene speciaal een foto ga nemen, neem dat dan gewoon van me aan.
    En voor welk doeleinde, dat ik mensen kan vertellen of die gecensureerd is of niet :confused: :confused: :confused: |:- |:- |:-

7. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    trieste mods hiero zeg....

zijn plaatje zag er toch redelijk echt uit.
    maarja...macht corrumpeert...blijkt maar weer eens

8. XForce1

XForce1 Guest

"Problemen met actie's van moderators"

Dat bedoel ik nou, lees nou eerst ff goed Blaauw voordat je vanalles begint te roepen en te bemoeien

9. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mwa, ik zie niet in waar het mijn probleem is. Ik zeg gewoon dat ik jouw verhaal niet geloof, klaar.

Ook foto's zijn te neppen. Photoshop anybody?
    Ik zeg niet dat je dat gedaan hebt, maar het zou kunnen.

10. XForce1

XForce1 Guest

geen eentje die ff kan zeggen

"goh Xforce, je hebt gelijk, ja sorry"

11. XForce1

XForce1 Guest

uhhh, nou ik geloof dat jullie begonnen dat ik een foto moest plaatsen om aan te tonen dat ik orgineel heb, dus dan lijkt me toch wel degelijk een probleem van jullie

12. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Jij zegt een maand voor de release dat jij een PAL editie hebt.
    Wat denk je dat wij denken? :{

Of je nou een PAL, een NTSC of een kopietje hebt, het maakt mij niet uit. Ik ga dan ook geen sorry zeggen, omdat ik niet in je verhaaltje geloof.

Laten we d'r nu maar over ophouden, want dit schiet toch niet op.

13. XForce1

XForce1 Guest

overleg dan ff met je mede mod;s want het was tenslote een gezamelijke actie waar jullie allemaal achter stonden

Ineens weten ze nergens meer van, helden

Laat ik maar de verstandigste zijn

14. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nog even 1 vraagje.

Waar is het PAL logo?
    Voor zover ik weet, zit er alleen op de NTSC uitvoering geen logo.

15. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Maar doe dan een goede foto van jou in de spiegel met de game voor je houdend. Dan ben ik overtuigd in ieder geval.

16. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Start je helemaal daarvoor deze thread, en loop je daarom heel de ninja gaiden thread te verkloten, om publiekelijk je gelijk te halen? Zoiets handel je per PM af, je bent toch geen ventje van 10 meer die perse zijn gelijk wil halen?

Wij hebben alle reden om jou te verdenken van illegale praktijken. Dan kan het zijn dat jij een (van te voren nogal onwaarschijnlijk geachte) legale versie van dit spel hebt, maar je kunt het ook van onze kant bekijken. Alle modchip-praktijken en illegale kopien van games schaden hetgene wat wij juist een warm hart toedragen (de games en de game-industrie). Dus willen we dat hier absoluut niet aanmoedigen. In jou belang, in mijn belang, in iedere gamer zijn belang.

Lijkt het je nou niet vreemd dat jij - zo'n beetje als enige in nederland - de legale retail PAL versie hebt? Lijkt mij wel. En blijkbaar ook andere mods. Dus ging er een PM richting jou. Handel het dan voortaan aub per PM af? Ik vind de manier hoe jij zegt wél aan het spel te zijn gekomen ook een beetje 'duister' klinken, dus respect zal je echt niet krijgen voor je akties.

17. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Wat triest zeg. Hij heeft toch gelijk? Jullie begonnen geirriteerd te reageren, hij zegt naar waarheid te handelen, jullie zeggen dat t nep[ is, hij bewijst weer dat het echt is....en dan weten jullie het allemaal even niet meer zeggen jullie dattie 10 is en kinderachtig...Ik wil JULLIe even laten weten dat JULLIE kinderachtig zijn en hem best gelijk kunnen geven. Als Jullie wel zo volwassen zijn dan ben je zo van hem af door te zeggen, je hebt gelijk. Mijn mening maar hoor.

En ja ik verwacht weer een hoop kritiek hierop, ik zal wel kinderachtig zijn en wannabe mod zijn en een hoop ziektes tegelijk. Feit blijft dat jullie nu verwijten maken, niet de topicstarter.

18. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben met Xforce1 eens, dat jullie kinderachtig reageren zeg pfff..

Als hij de waarheid spreekt is dat prima toch, maar zo niet WTF maakt dat dan uit?

Laat lekker iedereen in zijn waarde,

dank je wel!

19. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond ook de reactie van Rinus nogal muf. daarom had ik er op gereageerd. Ook vroeg ik me af waarom de thread onderhand over jou ging.

Maar waarom handel je het niet over over PM Xforce1?

Heel de NG thread staat nu vol met kutzooi :{

Je hebt wel gelijk misschien maar hier schiet je helaas geen donder mee op.

Laatst bewerkt: 14 apr 2004
  20. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Graaf, c'mon, doe nou niet zo lullig...

Ik vind het eigenlijk ook een beetje machtsmisbruik dit, de jongen nota bene een foto moeten laten maken en opsturen omdat jij toevallig niet gelooft of het een legale versie is of niet.

Ik ga me ook lekker nergens mee bemoeien (Nu een keertje niet :cool:) maar ik wil gewoon even mijn mening hierover geven, of riskeer ik nu ook een ban? :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina