Stopt SEGA met de XBOX????

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mac, 28 okt 2002.

1. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    IGN Insider, de betaaldienst van IGN meldt dat SEGA een belangrijke beslissing ten opzichte van de Xbox gaat maken. Deze beslissing zal niet positief uitvalleen voor de Xbox.

Of dit betekend dat SEGA haar support voor de Xbox opheft is onbekend. Mogelijk gaat SEGA alleen nog haar sportgames ontwikkelen voor Bill's platform. :'-(

Meer:
    Hier een foto van wat waarschijnlijk de verpakking word van de Sega bundel die op 30 oktober in de europese winkels te vinden zal zijn. In het pak zal uiteraard een xbox zitten en een controller (alhoewel het nog niet duidelijk is of het om het S model gaat), maar ook Sega GT 2002 en Jet Set radio Future en dat allemaal voor 250 euro.

2. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm..die CD lijkt wel 2 spellen in 1 disc :{

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je dat even goed opgemerkt... :{

Maar jij zegt dat de pack 30 oktober al in de winkels ligt, waar heb je die info vandaan? Niet dat ik het erg vind... Maar volgens de winkels zelf zal de pack ergens half november in de winkels komen te liggen...

Link naar de topic over deze actie: Klikkerdeklik

En de winkeliers mogen nog wel wat van de prijs afdoen dan, want de verkoopprijs van dit pakket zal €265 zijn...

Greetz, DL

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Pardon? Je koopt geen andere console voor die prijs met twee topgames geloof ik.

Lijkt me niet dat Sega sopt met Xbox, weenie zeker, maarja lijkt me nutteloos! Developers willen juist Xbox games maken.

'T zou natuurlijk kunnen, maar is dat beetje raar, ik zie er niet echt motivatie voor.

Dat plaatje van die pack IS ook gewoon die pack, zit een twijfel bij, wij lieten dat pack al een maand of meer geleden zien.

5. kagemusha

kagemusha metal head

Leuk Bevonden:
    0
    gvd eh als semnue 2 en 3 maar uitkomt

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Lol :) Nee, dat weet ik, maar als ze het ding mogen verkopen voor €250 hebben ze er toch nog een schepje van €15 bovenop gedaan... Maar ik zal die pack toch wel kopen hoor, ook voor die prijs.... :p

Greetz, DL

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ah, op zo'n manier! Whaha, tja...Maar er zit een controller S bij in plaats van een grote normale controller, die zijn ook iets duurder geloof ik?
    *Probeert het niet goed te praten*

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Woei! Is dat nu wel definitief dan, die controller S? En is die "oude" controller dan echt zo kut, dat hij helemaal uit de handel genomen wordt??

9. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    op de foto van dat pakketje zit er geen gaatje in het schijfje

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Deze pic doet ook de ronde:

Want zeg nou zelf, een CD zonder gaatje ziet er toch niet uit...? :p

Greetz, DL

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Nee ik houd van die grote controller, tis mijn liefje, maar blijkbaar is de rest van de wereld geschapen met vormloze miniklauwen..

Ik vind de controller S wel te doen, maar tis geen patch op een heerlijk grote voole zware normale controller.

Weet niet of het officieel is dat die grote uit de handel gaat. Wel dat die kleine in de nieuwe packs zit

12. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee die grote moet dus echt niet uit de handel gaan

* haalt gauw 10 grote controllers.

13. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vond ik ook jah
    maar dit pakketje is toch enkel intressant voor niet-xbox eigenaars, andere mensen zijn er toch niets mee

14. masterape

masterape Guest

Ik vind die grote controller juist relax in de hand liggen.

15. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    In de Dixons folder van vandaag staat dat de sega pack 259,95 Euro is :eek: . *laat me vrienden rennen naar de Dixons :) *

16. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    De normale controller is ook fijn en met veel inzicht geschapen, maar het is ''anders''....en jah, mensen schijnen daar nou niet altijd even goed mee uit de voeten te kunnen. Het is een kritiekpunt omdat het dus anders is... Met de S als standaard controller vervalt dat kritiekpunt, en zo zullen dus waarschijnlijk meer mensen een Xbox gaan kopen. Ik heb nu 3 grote en ik koop er nog een kleintje bij, maar of die echt fijner is.... Waarschijnlijk niet voor mij, maar wel voor mensen met Jappenhandjes. De controller die wij allemaal al hebben (laten we die voor het gemak ''L'' noemen) wordt niet uit de handel gehaald, maar wel uit de productie. Ome Bill heeft nog wel een paar pakhuisjes vol staan met die L controllers, dus je zal ze nog een tijdje kunnen kopen. Maar als ze op zijn.... :eek: :'-( ]:-

17. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd
    das ook de bedoeling he
    meer mensen krijgen die een Xbox kopen...

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Woei! Ik heb op hun internetpage gekeken maar daar staat nog geen vermelding. Maar ter bevestiging heb ik een mailtje naar Dixons gestuurd. Een slimme zet van ze om hem €5 lager aan te bieden dan de concurrent! Dan koop ik m uiteraard daar! :D

19. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ff weer ontopic: de geruchten gaan dat nintendo een hele grote aankondiging gaat doen. Zou best eens kunnen dat ze sega als second party hebben aangtrokken, of mischien zelfs wel hebben opgekocht.
    Nintendo heeft genoeg geld, zeker na de verkoop van rare.
    Aangezien nintendo rare vrij makkelijk heeft laten gaan, moeten ze iets nog beters aan eht voorbereiden zijn geweest, zou dus best wel eens sega kunnen zijn...
    Maar we zullen zien...

20. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zou op zich niet echt verbazemnd zijn als sega stopt met de xbox, aangezien elk segaspel tot nu toe geflopt is op de xbox. en in japan heeft niemand een xbox dus voor de thuismarkt is het ook niet belangrijk.
    ik meen me echter te herinneren dat sega onlangs nog heeft gezegd door te gaan met de multiplatformstrategie dus ik geloof het bericht niet. en ik geloof al helemaal niet dat nintendo sega zou kopen, iig niet met het geld van rare want dat was 'maar' 350000 dollar, en sega is toch wel ietsjes meer waard....

Deel Deze Pagina