Team X4 is proud to announce Mega X-Key. Mega X-Key is a multifaceted product which unlocks the power of your XBox. Imagine playing your favorite games with everything already unlocked or being able to "cheat" at your favorite games. How about tons of money and all vehicles and tracks unlocked in your favorite racing game? Or all characters and movies unlocked in your favorite fighting game? With Mega X-Key, this is all possible. Loads of ready to go game saves and cheats are included with Mega X-Key and the users and crew over at Xbox-Saves.com, xEmulation.com, GameSaves.de, and Xbox-Info.com are working on new ones every day. They are all FREE and you'll NEVER have to purchase a "subscription" to download them, unlike some similar products for other gaming consoles. Mega X-Key also serves as a "Mega" memory card with 32 MB (4x the capacity of a standard XBox memory card). This alone is a $100 value. Mega X-Key allows you to transfer of all of your game saves and cheats between your XBOx and your PC. It also includes the ability to backup XBox Live accounts to your PC as well as XBox Live game save data and also supports bit for bit backup and restore so anything that Microsoft tries to hide on the memory card (i.e. XBox Live stuff) can also be backed up. The most significant difference between the current version of XBSM and the new Mega X-Key is that the new Mega X-Key does NOT require a mod chip to be installed into your XBox. We will be providing instructions for users who wish to assemble the hardware themselves as well as offering a prepackaged and pre-assembled retail kit for sale. The retail kit will be available for pre-order shortly and has an MSRP of $39.95. Mega X-Key is scheduled for release on 3/31/2003. Features: * Preloaded with loads of exclusive saves and cheats. * "Unauthorized" saves and cheats that you wont find anywhere else. * Easy to update with new saves and cheats. * Easy to transfer saves and cheats between XBox and PC using USB connectivity. * Easy to trade saves and cheats with friends and other users. * 4x capacity memory card ($100 value). * Online collection of saves supported by 4 major XBox web sites with more being added all the time. * Backup and Restore of XBox Live accounts and data. * Software updates for Mega X-Key will always be FREE to download. www.xbox-saves.com Klinkt leuk maar ik hoop niet dat we nu cheaters kunnen verwachten op live :{
Jeb ... of voor hele luie mensen .... :{ .... maar als je starks kan cheaten word het nog vervelender ... maar ach dan ban je gewoon degene die cheat ... Leve Live!
ik zie het nut er ook niet echt van. het is eventjes leuk maar aangezien de meeste toch niet zoveel spellen hebben is het maar de vraag of je spel erbij staat. en als je hem wilt gebruiken om je save games op te slaan voor als je kleine neefje komt spelen en je bang bent dat hij ze delete, dan koop je toch gewoon een normale memorie cart. nog goedkoper ook. toch?
Ik denk niet dat dit over Live gaat, denk eerder gewoon voor single player ofzo.. dat je alles hebt. Alle wapens ofzo.. Maar als dit wel zou uitlekken naar Live, kan dit het helemaal verpesten
Jeb mee eens... het enige voordeel is dat je als je vast is game saves kan downloaden en deze gebruiken .... maar ik vind het ook een driep trieste zaak
het enige handige wat ik eraan merk is dat je save games op je pc kan zetten. de rest is super verrot.
met deze dingen is er tog geen hol meer aan? kan je net zo goed niet gaan gamen, er is tog niets te bereiken....zwak, heel zwak
Dit soort spullen bestaan al sinds de eerste consoles en er zijn altijd mensen die dit zullen gebruiken.In mijn optiek : Dood en Dood zonde.Ik bgrijp wel dat power-gamers dit willen gebruiken maar ik wel zelf alles unlocken en zelf het spel uitspelen,dan pas ben je een power-gamer !!!
Ik ben Lame Ben ouwe L*L en kan gewoon geen uren achter m`n xbox zitten. Huisje,vrouwtje enz. enz. Hiermee zou ik wel alle spelers van b.v. MKDA kunnen unlocken waar ik dus normaal geen tijd voor zou hebben. Ik hoop niet dat de mensen het idd gaan misbruiken op Live. Maar als ik zo`n iemand tegenkomt dan block ik deze gelijk in m`n lijstje voor friends
Dat je de saved games kan over zetten naar pc is wel relaxt, en dat ie 4x zo groot als een memory card is helemaal... en dan voor dezelfde prijs... Ik zou hem ook alleen voor deze pluspunten gaan halen, soms is 't best irritant dat als je naar vrienden ff een spel meeneemt en je hebt daar niet b.v. alle auto's uit een race spel omdat je de save game ervoor moet hebben... dan kan zo'n ding best handig zijn..
Hmmm als je je Xdoos moet inleveren voor reparatie ofzo is het wel errûg handig, verder beetje nutteloos.
wow(negatief), wie verzind er nou zoiets, als je nu van die MMORPG's hebt, waarbij je gastje alleen maar beter word (PSO). En je kan ff van internet een gastje helemaal "full" rippen, da's behoorlijk lomp. Pfff...waarom gaan mensen naar dit soort dingen kijken. Ik dacht dat dat juist de voordelen waren van een console, geen pc's meer nodig die vast gaan zitten en lomp gaan doen.
Ja en deze (met respect) computernerds zien we straks terug op XBL en zoals idd al eerder genoemt bij gamez als PSO en dat is minder. MS kan er denk ik niks aan doen want ze weten niet of jij die scores echt hebt gahaalt. Ik denk dat je gewoon een soort van nerdje bent als je dit ding serieus gebruikt (let op: serieus!!! daarmee bedoel ik dat je niet zonder kan of wil.).
cheaten stinkt... wat is dan het nut van een spel... Is net zoiets als MC Donalds gaan halen op je fiets 10km wind in in de regen en dan eenmaal thuisgekomen, helemaal nat en uitgeput, je Kleffe hap de container inkieperen... zinloos dus!
ja, je cheat alleen als je een dikke dork bent, ik zie het al voor me, al die counter strikers op xbox live allemaal een aimbot. terwijl ik eindelijk had gehoopt op een versie van counter strike zonder dat 80% er van cheat. lijkt me alleen handig om je savegames te backuppen. zal wel van pas komen bij steel battalion denk ik