1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Storing bij games??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door -TheKes-, 20 mei 2003.

  1. -TheKes-

    -TheKes- Fable(ous)

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort heb ik bij bepaalde games een heel vervelende storing. Er lopen dan allemaal rode strepen over mijn TV. Dit is begonnen toen ik halverwege Splinter Cell was. Het gekke is dat ik alleen last van deze storing heb als ik Splinter Cell of The Fellowship of the Ring speel. Bij andere games als Morrowind of Halo heb ik hier geen last van. Ligt dit nu aan de games of aan de X-box??
    Ik heb ook al een andere TV geprobeerd, maar dat helpt niet. Heeft iemand van jullie ook dit probleem??
    Help....:'-( :'-( :'-( :'-(
     
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan moet je misschien PAL 60 uitzetten. Een vriend van me had dat ook met Racing Evoluzione: PAL 60 uit, en nergens last van.
     
  3. -TheKes-

    -TheKes- Fable(ous)

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het proberen. Alvast bedankt. Laat nog weten of het gelukt is.
     
  4. -TheKes-

    -TheKes- Fable(ous)

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    He [JeLL!e] HALO, ik heb het geprobeerd maar het heeft niet geholpen. Ik krijg nog steeds van die rode strepen op mijn TV.
    Heeft iemand nog een tip???
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    misschien staat er een ander apparaat aangesloten op een andere av poort die soms tegelijkertijd aanstaat?
     
  6. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    JE zegt halverwege SC...dus in het begin had je er nog geen last van en op een zonnige dag in april (ja, ik maak er ook maar wat van) wel...heb je misschien iets aan je xbox/TV/kabels of wat dan ook veranderd, heb je boxen naast je TV gezet....dit sort dingen lijken mij in princiepe meteen op alle spellen te gaan storen, maar 't blijven rare dingen die computers (sorry :|)
     

Deel Deze Pagina