Stoute Saaur

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Biscuitje, 23 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nou ok, ik ben een weekje op vakantie geweest en heb zelf dit topic gemaakt en deze over het hoofd gezien. Twee dezelfde dus. Nougoed, domme fout van mij dat ik het niet even had gecheckt na een week afwezigheid.
    Maar Saaur verwijst me door naar het Live Gaming forum. Nou, als ik daar naar de huisregels kijk staat er:

Vragen over games met Live functionaliteit behoren niet in dit forum, maar in Xbox Games Forum. - Dit forum is dus puur voor Live ervaringen of vragen over specifieke Live functionaliteit, ook niet over aankomende Live games.

Zo'n topic moet dat toch niet in het Live Gaming Forum? Ik zat toch goed?

Niet om te te zeuren ofzo, maar gewoon even duidelijkheid!

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat loop je nou te zeuren? :+

3. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, ik weet 't. Van een week Valkenburg wordt je ook gaar.

Nog iemand slim genoeg om te antwoorden?

edit: En ik wil laten zien dat er nog altijd members zijn die 10x slimmer zijn als de mods8)

4. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    als je nou een keertje door de nacht zou vladderen, zou ik het kunnen vertellen

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik snap je punt niet helemaal...... wat heeft Saaur nou fout gedaan? Jij maakt een dubbele thread -> jouw fout. Saaur verwijst jou naar de reeds bestaande thread -> zoals het hoort. Dat die thread in live gaming staat, en daar misschien niet thuishoort, maakt dan niet uit. Mja, die thread had verplaatst kunnen worden naar Games forum, maar dan nog heeft Saaur hier niets fouts gedaan.

Beetje lame om hier dan een thread voor te maken om je vingertje richting Saaur te wijzen :{

6. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is ie een beetje de weg kwijt. Teveel bier gedronken jong in de vakantie?? Volgens mij snap je zelf niet wat Saaur nou verkeerd heeft gedaan.

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik citeer van mezelf:
    "Maar Saaur verwijst me door naar het Live Gaming forum. Nou, als ik daar naar de huisregels kijk staat er:

Vragen over games met Live functionaliteit behoren niet in dit forum, maar in Xbox Games Forum. - Dit forum is dus puur voor Live ervaringen of vragen over specifieke Live functionaliteit, ook niet over aankomende Live games.
    ***************"

Oftewel, het klopt toch niet dat ik die threat in het Live Gaming Forum zou hebben moeten plaatsen?!?

8. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    je had die thread gewoon helemaal niet moeten aanmaken laat staan dat je word gewezen naar een ander forum|:- |:-
    dat is dan een vergissing, dus als je die thread op de perfecte plaats had aangemaakt zat je nog verkeerd, dus geen gezeur....

9. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat Biscuitje inmiddels ook wel zal doorhebben dat hij in fout was en dat Saaur niets te verwijten valt.
    Maar er is geen reden om Biscuitje nog wat na te trappen, iedereen maakt fouten, nu ja, bijna iedereen dan :cool:

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet om nou expres te posten in een gesloten topic (waarom zit er in godsnaam een slotje hier eigenlijk, ik dacht dat we dat niet meer zouden doen) - Maar het Xbox Live Gaming forum is eigenlijk NIET het forum voor een dergelijke vergelijking tussen die 3 aankomende titels, dat topic staat dus ook fout.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina