ik heb iets vreemd opgemerkt aan m'n xboxie !! toen ik dat wit kaartje wou invullen voor meer informatie en dergelijke moest ik m'n serienummer ingeven ! En op de verpakking van de xbox staat ook een serienummer maar dat is er uitgehaald ! ik denk , niks aan de hand , dan maar onder m'n xbox kijken , maar ik zie daar op het stikertje waar serienummer opstaat , daar nog een stikertje is overgeplakt met nog een serienummer ! vreemd he ! ik heb m'n xbox uit denhaag (games shop) heeft iemand van jullie dit ook?
Vreemd. Dat stikkertje wat er overheen geplakt zit is dat het zelfde als die er onder? En die serie nr hoort toch gewoon op de doos te zitten?
ja ! het zelfde als eronder !! je ziet trouwens duidelijk aan een hoekje van de sticker dat het er eens is afgeweest !! het is beetje omgeplooid ! en op de doos geen speur van serienummer
ik ben van Belgie ! en ben m'n xbox dus daar in den haag gaan halen ! ik dacht : ohja , den haag , van op TV , mooie buurt , veel politiekers ! maaareuuh , eerste wa me opviel in den haag waren vele onguure typetjes , heb bijna geen 1 nederlander gezien , alleen buitenlanders ! "surinamers" zeker ! haha
ik heb ook even de doos gecheckt.....zit wel een witte sticker op met streepjes code...en een nummer maar dat is niet hetzelfde als het nummer onderop de xbox zelf....en er staat nog iets van team....
Der hoort volgens mij helemaal geen serienummer op de doos te staan hoor. Er zit een gat in geknipt zodat je het serienummer op de box kan zien.
yah bij mij ook een gat waar je het serienummer bij kan zien, heb m ook bij de GAMESHOP in DH gehaald, geen plooien enzow...moet je ze anders even bellen?