Heey mensen Ik heb eigenlijk twee vragen Wat is nou eigenlijk het beste strategie spel op de pc over de 2e wereld oorlog??? En zijn er ook strategie spellen over de 2e wereld oorlog waarbij je net als bij C&C of Age of Empires enzo een bases moet opbouwen en goederen verzamelen om een leger te kunnen maken?? Daar ben ik eigenlijk naar op zoek maar ik heb geen flauw idee of die wel bestaan of dat die er toevallig binnenkort nog aan komen. Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
In die aard weet ik er ook niet veel maar een goed strategie spel is mss Comandos 2 en dat speelt zich af in WW2
Voor tactische gevechten: de Close Combat serie van Microsoft of vooral Combat Mission 1 of 2, Sudden Strike is ook vrij goed maar dat is alweer een wat grotere scope. Echte RTS spellen gebaseerd op de tweede wereldoorlog zijn er niet al komt JoWood geloof ik, van Earth 2150 en WWIII faam, met een RTS gebaseerd op de tweede wereldoorlog. Alle info over de spellen die ik genoemd heb is op Gamespot of een andere grote gamesite te vinden...
Lol dat is toch geen spel dat is een Red Alert 2 mod kennen jullie geen PC games ofzo?? Praat er dan ook niet over :{
je moet je smoel houden want ik ken meer pc games dan jij....en er kwam een ander spel dat ook iets met blitzkrieg had....en niet die diep trieste mod op ra2...
"je moet je smoel houden" Ik stel voor dat jij je HEEL ERG GEDEISD HOUDT de komende tijd want mijn boze oog zal jou in de gaten houden mannetje. Aanrader is om de crew hier niet boos te maken en aangezien ik dat in het licht van dit niet al te intelligente topic wel snel word zou ik dus oppassen. Verder... Blitzkrieg is niet het spel wat ik bedoelde, we hadden het over goede games.
Blitzkrieg is gewoon een apart spel ja inderdaad Soort Sudden Strike achtig iets en mensen wees toch eens lief voor elkaar (Koesj en NehpetS) Maaruh er komt dus een Red Alert 2 uitbreiding das opzich ook wel cool
Allemaal leuk en aardig dat gezeik op elkaar, maar nu weten we nog niet over welk spel het gaat of wel? Het enigste spel wat ik zelf (van Jowood) heb is SWINE, ook een zeer leuk en vermakelijk spel.
hahah jouw boze oog??? moet ik nou fucking bang worden ofzo??? denk je nou echt dat als iemand mij afbekt ik zeg:" oh sorry meneer de mod....sorry.........alsjeblieft......" dus niet....ik heb even veel recht om mijn mening hier te uiten als jij...ookal heb je MOD in je mooie avatar.. Peace \/_ ( )
swine is trouwens met al die varkens enzo tog?? volgens mij wel...ik heb er ooit wat van gezien en het zag er wel cool uit..
dat was een mening.....ik VOND dat jij je smoel moest houden...meningen mogen tog?? peace verder \/_(^_^)