Streep door het beeld!*&#

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door m_telkamp, 26 aug 2002.

1. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds april nu een xboxje maar gister kwam ik er achter dat er een hele dunne verticale streep door het beeld loopt. Vooral bij PGR als je stil staat met een auto zie je het goed. Is dit normaal of is mijn xbox kaduuk?? Ik dacht zelf dat misschien de tv converter voor het beeld raar aan het doen is.

2. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Dit ligt niet aan de xbox, maar waarschijnlijk aan de tv. die projecteerd het beeld namelijk. Wij hadden dat ook bij ons pc- scherm (was een flatscreen scherm, die hebben dat sneller dacht ik).

3. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    probeer et is op een andere tv, en anders bellen

4. xforz

xforz Guest

ik had dit ook op een oude tv met mijn dvd speler bij mij is het opgelost door de dvd speler in de rgb ingang te stoppen.

5. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt waarschijnlijk een trinitron of diamontron beeldbuis, als dat zo is dan is dit normaal.

6. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    klopt....als je bijv. een Sony Trinitron beeldbuis hebt, zie je zelfs 2 hele dunne lijntjes....moet je wel boven op je tv zitten om dit te kunnen zien.....

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8

Dat had ik ook in mijn monitor, hoort bij de ophanging van de boel

8. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn (flatscreen) monitor heeft ook twee horizontale lijntjes. Die zijn ter versteviging van de beeldbuis.

Deel Deze Pagina