1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben wel benieuwd hoe alle characters eruit zien met de nieuwe graphics. Tot nu toe heb ik alleen Ken en Ryu gezien
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom regelmatig op shoryuken.com, DE street fighter community site van het westen zeg maar en daar is nog niks bekend. Het laatste echte nieuws was de onthulling van Crimson Viper, een nieuwe character en er is nog niks anders dan concept art van laten zien.

    ik neem aan dat FOK het mischien verkeerd begrepen heeft en dat de woorden 'bijna klaar' gaan over de demo build die idd beschikbaar zal zijn midden februari.

    er is iig nog geen echte releasedate bekend. Super STreet Fighter 2 Turbo HD Remix zou zowiezo eerder uitkomen
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2008
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Oké, thanks. Crimson Viper had ik trouwens al in de startpost staan. Eerlijk gezegd had ik een heel ander soort character verwacht. Dat neemt niet weg dat ze er behoorlijk vet uitziet.
     
  4. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook best skeptisch, maarja we zullen zien
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hier heb ik ook meer interesse in, maar dan voornamelijk door de prijs ;) Ik betaal liever een tientje dan 60 euro. De vorige Street Fighter voor de Arcade heb ik niet gekocht, want volgens mij viel die online tegen door lagproblemen. Ik hoop dat deze wel goed wordt
     
  6. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    hij gaat ZEKER weten meer dan een 10tje kosten. Het is echt niet een simplele reissue van een bestaand spel. 2d sprite animatie neemt ten eerste al veel meer tijd in beslag dan 3d renders (echt ALLES is opnieuw geanimeerd). En het rebalancen is ook erg tijd consumerend.

    Het is een DCL game maar nergens in de buurt van de XBLA games die nu beschikbaar zijn. Het is een volwaardige game.
     
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Op de Japanse site kun je vette screenshots vinden. 't Is trouwens ook tof dat de characters bij elke move een andere gezichtsuitdrukking hebben.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Een volwaardige game van 150 Mb? Een groot spel zoals Puzzle Quest is ook maar 1200 punten. Als het spel 30 euro gaat kosten, mogen ze hem houden ;)
     
  9. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Misschien is dat wel zo, maar zullen we nu over Street Fighter IV praten?
     
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Inderdaad, speel nog wel eens Street Fighter II' Turbo: Hyper Fighting via Xbox Live Arcade en de controller is er inderdaad niet voor gemaakt. Voor andere games vind ik de controller daarentegen wel heel erg fijn. Veel fijner dan bijvoorbeeld de PlayStation 3 controller.
     
  11. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    fighters speel je met een arcade stick, niet met controllers als je serieus bezig wilt zijn.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De D-pad op mijn draadloze controller vind ik goed, daar heb ik nooit problemen mee. Maar ik heb ook een controller met draad, daar zit de D-pad los lijkt het. Dat speelt voor geen meter met bijvoorbeeld DOA. Maar de D-pad op mijn draadloze controller speelt wel lekker. Misschien dat een arcadestick beter speelt, maar ik ga voor zo'n spel niet zo'n aankoop doen. Ik speel af en toe een fighter voor mijn plezier, ik ben er niet serieus mee bezig
     
  13. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    dan doe je die simpele d pad mod. zoek op youtube, komt erop neer dan je met een mesje het witte rondom de dpad een beetje wegsnijd. mensen zeggen dat dit helpt. en anders koop je die 3rd party hori controller, die heeft een betere d pad.

    (trouwens de analoge stick is ook goed te doen hoor, je moet het alleen ff onder de knie krijgen)
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Hadouken ziet er goed uit.

    [gt]30224[/gt]
     
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Jup, las het ook al. De startpost is weer up-to-date! Zie daar de negen bevestigde personages. Acht keren er terug en eentje is er nieuw. Haar naam is Crimson Viper.

    • Blanka.
    • Chun-Li.
    • Dhalsim.
    • Guile.
    • Honda.
    • Ken.
    • Ryu.
    • Zangief.
    • Crimson Viper.
    [gtuser]172670[/gtuser]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2008
  17. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    je mist crimson viper in dat lijstje

    check vrijdag de dev blog, schijnt een update aan te komen.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Sweeeeeet, deze game ziet er tof uit! :D *fan is*
    Mooie trailer ook! (y).
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Shitload aan nieuwe screenshots en artwork. Ik heb geen zin om ze allemaal te uploaden, dus check deze link voor meer!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2008
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm, de graphics lijken hier en daar tegen te vallen, maar ik vind de hele stijl die gebruikt wordt echt tof. En inderdaad de vele verschillende uitdrukkingen zijn ook heel oke :)

    Ben vooral benieuwd hoe dit gaat spelen. Ben nog steeds erg nieuwsgierig naar deze game.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina