1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    dopeheid. lekker met ken en ryu heersen
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat sagat een playable char wordt. sagat is hard.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ken en Ryu zullen altijd mijn favorieten blijven, maar Sagat is inderdaad ook erg tof.
     
  4. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben altijd die persoon die de 'cover characters ontwijkt zeg maar. bv bij VF was het feit dat Akira de coverboy was genoeg reden om hem niet te kiezen lol.
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hehe, snap wel een beetje wat je bedoelt, maar Ryu blijft imo toch wel een van de meest toffe characters qua fight games :D Komt wat mij betreft misschien ook een beetje door de manga die er is gemaakt van Street Fighter.
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Al stond Blanka op de cover, dan nog zouden Ken en Ryu mijn favorieten zijn. Akuma is trouwens ook erg bruut.
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dat komt door je speelstijl, de coverboys zijn altijd de meest gebalanceerde characters. Als je goed bent met een Chun Li oid dan kick je pass echt ass. De meeste beginners nemen de wat makkelijkere characters, de kenners gaan voor het echte werk.
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Op toernooien spelen ze ook vaak met Chun Li.

    [yt]8m3SybZ85jc[/yt]
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Screenz:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    das simpelweg gewoon niet waar. de cover characters zijn helemaal niet de meest 'gebalanceerde' per definitie. ryu in sf3 3rd strike is helemaal niet zo goed bv. en chun li is TOP tier. das simpelweg gewoon niet waar. daarnaast is het vreemd om de top tier characters gebalanceert te noemen aangezien ze zon voordeel op de rest hebben. met bottom tier en bottom mid kan je gewoon niet winnen in tournament level.

    top spelers kiezen characters waarmee je kunt winnen. je ziet in sf3 3rd strike bijvoorbeeld dat bijna iedereen (dan heb ik het over tournament level in japan) of ken, of yun, of chun li spelen. de top van de top. en dat zijn DE kenners.

    een goed vechtspel is eentje waar elke char een kans maakt. Als een character altijd unsafe is, geen schade uitdeelt etc, is ie niet moeilijk, maar kansloos. Een moeilijke character (zoals Goh of Akira in VF5) zijn niet moeilijk omdat de properties van hun attacks benadeeld zijn, maar omdat hun vechtstijlen een bepaalde soort stijl en inzicht vereisen bv.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Speelt Ken niet hetzelfde als Ryu?
     
  12. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde stijlen maar hun moves hebben andere properties. de ene zn dragon punch is beter dan de andere terwijl de andere weer een betere hurricane kick heeft, etc. dat zoort dingen.
     
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Oké, dit soort kleine details heb ik nooit geweten.
     
  14. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    tier list van super turbo


    Arcadia's SSF2T Character Rankings (February 2008 ):

    SSS Rank
    Akuma

    S Rank
    Dhalsim, Claw, Chun-Li, Boxer, O.Sagat

    A Rank
    Ryu, Guile, O.Ken, DeeJay, Dictator, O.Hawk

    B Rank
    Ken, E.Honda, Fei-Long, Sagat

    C Rank
    Zangief, Cammy, Blanka, T.Hawk"
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Hopelijk keert Akuma ook terug. In mijn ogen één van de tofste personages.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    doe mij maar evil ryu :p wat een overpowerde asskicker was dat:p even serieus, erg tof dat ze zo snel nu al screens van chun li blanka dhalsim honda en zangief vrij geven. Is al bekend wie de boss characters worden? doe mij maar sagat en akuma (bison, vega en balrog ben ik nooit zon fan van geweest)
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hoge en lage vuurballen ftw:p
     
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Nope, er is nog niets bekend.
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    idd, daarom prefereerde ik altijd Ken boven Ryu, eigenlijk met elke SF variant. Zijn dragonpunch had over het algemeen meer range en deed meer schade, + dat ie in sommige SF'en een multi hit was. Weet alleen niet meer welke SF dat was.
    Voor de rest speelde ik wel met alle personages, maar Ken was altijd mijn go-to guy (zeker als ik verloren had met een ander personage :) )

    Van mij mogen alle oude boss characters erin zitten + Akuma. Ik ben alleen wel bang dat als Akuma er als speelbaar personage in zit ie weer 'ietwat' ongebalanceerd is.
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :mad: Lomp dat Ken in zoveel gevallen 'beter' was dan Ryu. Had het liver andersom gezien... Ryu for the win! *fanboy't 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina