1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Jongen, paar klappen en je ligt.
     
  2. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m vandaag gekocht ook al is mijn xbox kapot, ik heb m in ieder geval bij mn vriend kunnen spelen. Deze game is zo verslavend dat ik pas na 3 smsjes mijn vriendin terug smste:+ Ik heb alleen versus lopen spelen met die maat, maar dhalsim speelt echt goed. Hij wat nieuwe tricks die m echt goed doen. Ik hou echt van zijn ultra en zijn Hpunch in de lucht:)
     
  3. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook een keer gewonnen van me :+
     
  4. Porchmonkey

    Porchmonkey Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    6
    Fuuuuck sommige mensen hebben hem al en dimplus verkoopt waarschijnlijk morgen? FUCK

    Ik moet morgen de hele dag werken maar heb wel halfuurtje pauze, werk in de stad in groningen. Dan maar ff in de middagpauze naar de dimplus, ik heb niet gereserveerd, en heb ook geen money.

    Maar ik ga met de volgende shit daarheen, en hopelijk krijg ik em dan mee :p

    Splinter Cell Double Agent
    Dark Messiah of Might and Magic
    Red Alert 3
    Orange Box
    Gamecube controller
    Prince of Persia art book
    WoW dungeon helper ofzo nogwat ( zon guide )
    Dreamcast controller
    en 20 euro

    shit, als dat niet genoeg is dan weet ik het ook niet ><
     
  5. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ga je dat ruilen? Het is het zeker waard, omg ik wil het nu zo graag spelen. Ik heb het spel naast me liggen maar mijn xbox start niet op!!!! Zondag ga ik weer een vriend ''lastig vallen'' met sf 4
     
  6. Porchmonkey

    Porchmonkey Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    6
    Yeah die spullen ga ik zeker ruilen, heb wel werk maar zit nog met wat dingen die ik af moet betalen, en die games speel ik toch niet meer zoveel. Hopelijk geven ze me er iniedergeval 45 euro ofzo voor, hoef ik maar een tientje bij te betalen ^_^.

    Wat is dat spul zo ongeveer waard bij inruil zou je denken?
     
  7. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Een lolly, denk ik.
     
  8. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    :lol:
     
  9. Porchmonkey

    Porchmonkey Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    6
    ooooooookeeeee... :{
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben bang dat het niet genoeg zal zijn. Ik weet nog dat ik een tijdje terug met een hele stapel aan PS2 games EN Xbox games naar Dplus ging, en echt heel veel terug kreeg ik niet. Valt me altijd wel op dat ze dan fors duurder weer in de verkoop gaan....maar ik hoop voor je dat het wel genoeg is. En anders even rood staan? (zoals mij). Ik zit in de WW, en daardoor minder geld (moet huurtoeslag nog krijgen), daardoor dus sta ik even rood. Maar of ik nou SF IV morgen of eind van de maand koop boeit weinig...uiteindelijk zal het gewoon hetzelfde zijn.

    Hoewel er wel wat recentere titels bij zitten in je lijstje, dus wie weet. Ben benieuwd.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2009
  11. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Hypa Hypa! De game is nu in Amsterdam dus het lijkt er echt op dat ik straks gewoon Street Figheter IV loop te spelen.

    Handig filmpje om alle characters te unlocken op een heel simpele manier

    http://gamevideos.1up.com/video/id/23678
     
  12. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel video's uit de challenge mode

    Las van iemand op IG dat TNT vandaag niet bezorgd... dit lijkt me bullshit maar weet iemand hier meer over?
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2009
  13. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Iemand anders problemen met seth dat ie zelfs op easy nog moeilijk is. Ik kreeg hem alleen nog verslagen met Ryu en Sagat. Dankzij het filmpje van Speurneus ga ik het nog eens proberen.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hey luitjes, mbt tnt en shops ed hebben we andere centrale threads. Zullen we het hier gewoon over SF IV hebben? :)

    alle off topics verwijderd.

    Heb net snel de videoreview van IGN gekeken. Wie kan me uitleggen hoe die focusmoves precies werken? Hoe trigger je ze en kan je er nou ook mee counteren?
     
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Status: Chauffeur is onderweg. :cool:
    Hoppa.

    Kevf, heb de game zelf nog niet, maar uit de filmpjes kan leid ik af dat het niet kan...
     
  16. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die de game heeft is aan het spelen en de status tracker van de tnt aan het refreshen :9 valt dus niet echt over de game te praten :9

    Focus Attack doe je met MK en MP tegelijk. Hoe langer je indrukt hoe hoger je "level" Level 3 attack is die attack met zwarte spetters op het scherm die unblockable is.
    Als je focus attack doet absobeer je 1 hit en kan je direct counteren. Het is lastig uit te leggen maar als je het speelt schijnt het heel natuurlijk te werken.

    Kijk anders nog even hier http://shoryuken.com/wiki/index.php/Street_Fighter_IV#Focus.2FSaving_Attacks
     
  17. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    YEAAAAAAAAH!!!

    Chauffeur is onderweg 14-02-2009 , pakkettendistributie
     
  18. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraag ,

    Wil zelf graag een madcatz Arcade Stick halen ,
    Welke van de 2 nieuwe maakt me niet zo heel veel uit ,

    [​IMG]

    [​IMG]

    Nu heb ik een vraag ik heb nog nooit iets besteld bij BOL.Com maar weet dat veel mensen hier dat wel eens gedaan hebben?

    Leveren hun altijd op tijd? of hoe zit dat?
    Want ik wil wel graag snel snel zon Arcade stick hebben !

    Het lijkt erop dat deze niet gewoon in de winkels zullen verschijnen of wel?

    Gr Shadow
     
  19. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zij Kevf nou. Foei jongens foei.

    Sticks zullen bij een gameshop wel in de winkel komen. Of anders kunnen ze het wel voor je bestellen. Bij Bol.com is het verhaal van de TE stick (die rooie) een beetje vaag. Sommige mensen zeggen levering op de 20e andere weer in maart...
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2009
  20. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Dus hij komt niet met de normale post??

    Het is toch gewoon een bubbeltjes envelop die door de brievenbus kan??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina