1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen Blanka's hiero?

    Ik vind het altijd erg aangenaam om al die mislukte en geblockte shoryuken's te laten landen op mijn electric Blanka. Focusje en Ultra of Super ertegenaan gooien.

    Blanka is wel een verdedig personage, maar dat past meer bij mijn stijl. Hadoukens/Tigers zijn simpel te ontwijken door te bukken of die schuif-over-de-grond aanval.
     
  2. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er spammers zijn, pak ze er dan ook op, en denk er bij na.
     
  3. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    @ vPx Secour

    Mensen die continue hetzelfde doen worden daarop gepakt ik zelf maak ook vaak die fout. Verander je taktiek en pas hem aan. En hou nou eens op met dat
    janken van je want je begint echt irrtant te worden.
     
  4. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Heb 2 posts over spammen, reageer dan niet. :mad:

    Net zelf een manier gevonden om ze hard terug te pakken.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Je hebt zelf een aantal pagina's geleden toegegeven dat je ook een spammer met Sagat bent ("ik gooi de hele tijd vuurballen en als ze dichtbij komen doe ik een knietje"). Gelukkig heb je nu ingezien dat zoiets ook niet altijd werkt en dat geldt ook voor je tegenstanders. Anticipeer en varieer, meer heb je niet nodig om te kunnen winnen.
     
  6. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, Secour controleer je emoties eens jongen. Als iemand de hele tijd hetzelfde blijft doen en je kan er niet van winnen is juist een ultiem leermoment. Hij dwingt je dan om een oplossing te vinden. Ik doe het soms weleens expres bij mensen om te kijken of ze ervan leren, of dat ze dezelfde fouten blijven maken.
     
  7. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik blanka ook wel eens maar vaak m.bison.

    ik vind charge personage's ook veel fijner dan kwart draai want met 2xkwart draai doet hij bij mij altijd EX attacks en met charge lukken ultra's en supers altijd
     
  8. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Ben gewoon snel kwaad, maar zo kan je het ook bekijken. (Weet nu wel hoe, vooral tegen kut bisons met hun rarende vliegende aanvallen)
     
  9. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ja. Deed je gister ook een paar keer bij mij :+
     
  10. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Teleport, HP anyone:thumbs: Heb nu een beetje door dat je focus kan doen om te punischen (todat je opeens weer aan de andere kant zit :9)
     
  11. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Zal dalijk om 9 uur tot 11 ranked matches doen, custom match op more skilled, oefenen.
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind Street Fighter nu een stuk leuker, nu ik eindelijk wat geoefend heb. Vrienden maak ik iig al in!

    Het is alleen in mijn ogen wel lastig om van character te switchen. C.Viper, Ryu, Ken en Sakura kun je bijvoorbeeld allemaal wel besturen, als je 1 ervan kunt. Maar om nou bijvoorbeeld met Sagat, Zangief, Rufus, M.Bison of Blanka te spelen is een stuk lastiger omdat deze characters heel andere moves hebben. Je moet dus voor elke character best veel oefenen om je vriend die Ryu speelt te kunnen verslaan. Aangezien ik niet graag verlies, val ik steeds vaker terug op een character waarmee ik wel uit de voeten kan.

    Ach, ik gok dat jullie gaan zeggen "Oefenen, oefenen, oefenen". Wie ben ik om dat advies in de wind te slaan.

    Ik heb overigens de Tournament Edition besteld, een vriend van me wou mijn Hori wel overnemen =). De TE is toch iets groter en lijkt me iets fijner/degelijker spelen.
     
  13. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Zou ook graag je Hori willen overnemen.
     
  14. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag de mijne wel overnemen als mijn nieuwe binnen komt
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    het was weer een toffe avond peter;)
    zeker 70 potjes tegenmekaar gedaan:b:
    als ik jouw was zou ik echt Sagat als je hoofdcharacter gaan gebuiken;)
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Issie zo goed met Sagat geworden dan? Moet ik toch weer eens tegen Peter gaan fighten! :cool:

    Het is wel goed voor de variatie. Ik zie nog steeds super veel mensen online met Ken spelen.
     
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    hij is stukkie beter geworden ja:)
    hoewel ik nog steeds de vloer met hem aanveeg;)

    wat is jouw tag eigenlijk Zifnap?
    ik wil ook wel eens een keer tegen jouw:9
     
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, volgens mij won ik de laatste 5 potjes allemaal van je met Sagat :)
     
  19. DaanNL

    DaanNL Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    jij denkt dat ryu/ken/sakura spelers makkelijk naar viper kunnen switchen? dahaaaaaaaaaaag
     
  20. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de mensen die me toegevoegd hebben, ik heb jullie geaccepteerd maar kan momenteel niet meer veel spelen :mad:.

    Ivm de pads, weet iemand waar je ze kan krijgen in Belgiƫ? Na wat slechte ervaringen met UPS en TNT deze maand moet ik er even niets meer van weten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina