1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0

    is goed hoor jongen, ik mijn mening jij de jouwe. laat het verder maar zittn want je theorien boeien me echt niet.
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    is geen theorie, het is sf.
     
  3. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Even respect aan kingkaneda betuigen, ik probeer hier arcade met dhalsim uit te spelen, wat een rotchar zeg :+

    /edit bij deze ook eindelijk seth eens unlocked (sorry warlord, maar dat wou ik eerst even doen :p)
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2009
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hahaha, ik word gewoon hiero compleet geowned door Kareeem z'n Abel. Ik kan m'n ultra niet gebruiken omdat dat betekend dat ik zelf een ultra om m'n oren krijg. Toch een paar keer geprobeerd nog, tegen beter weten in eigenlijk. En als ik die block dan zag wist ik hoe laat het was. Hoeveel matches gespeeld Kareem? Stuk of 20 á 25? En het aantal door mij gewonnen rounds was op 1 hand te tellen. :+ Maar ik vond het wel vet. Ik speelde trouwens nu die matches weer met de 360 controller omdat m'n EX2 echt nog niet wil vlotten. Met name in battle werkt het niet, training gaat wel ok. M'n controles stonden echter nog op stick de eerste 2 potjes, dus ik moest ff kijken waar m'n buttons zaten, hehe. M'n Fei Long is normaal wel redelijk maar tegen die Abel al helemaal niet opgewassen. Zeer nette combo's en je timing voor het inzetten van ultra's is top. Ik mag voorlopig nog wel even oefenen. :)
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2009
  5. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit man, waarom heb ik deze uber SF flame war gemist... Dit is nou hype!

    tigrau69 wanneer gaan we een keer spelen _0/
     
  6. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen er trouwens ook nieuwe levels? Vind de huidige keus maar karig..

    Sowieso een make-over van dit level zou ik wel willen:

    [​IMG]

    Evenals die homestage van Honda (Die badkuip)
     
  7. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ggs man, ik hoop dat je niet geirriteerd was doordat ik constant abel koos. Ik moet bekennen dat ik met de rest geen ruk kan.

    Over die ultras, je zag dat ik m alleen deed in combos of als punishment van jou fouten. Jij deed m vaak zomaar, wat niet echt geweldig werkt in dit spel. Na die ultra flash heb je nog wat startup voordat de ultra echt raakt dus die flasht geeft eigenlijk een heads up van NU BLOCKEN.

    Cammy kan m redelijk makkelijk comboën maar de move waarvan ze em combo'd vereist wel beetje executie.

    ten eerste kan ze m van een cannonspike comboën. Cannonspike Focus Cancel Backdash, Ultra, Maar dan krijg je niet de volle ultra animatie.

    Ze kan wel een (ex) Cannon Strike comboën naar de volle ultra maar dat is ook niet makkelijk. Cannon strike is haar jump , kwartcircel achteren+kick move. Maar je moet m dan doen GELIJK als je de grond verlaat waar je ene speciale input voor nodig hebt. dat is

    kwartcircel naar achteren en dan door naar up back + 2 kicks. Dus je doet eerst de command van de move en dan up forward om te springen en kick. Dan doe je de move het moment dat haar voeten de grond verlaten. Hierna kan je dan ook gelijk ultra comboën.

    en natuuurlijk van een focus attack crumple.

    over het algemeen deed je teveel special moves zonder reden, probeer ze te comboën wat je ook een paar keer deed. Jump in hard kick, crouching medium kick spiral arrow deed je wel netjes. Maar kijk dan ook of je hits landen en als je ziet oh ze landen dan cancelen naar je special move, als ik ze block doe een block string, of doe niks, of een throw ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2009
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja ik ga eerst voorlopig proberen die stick onder controle krijgen, dan ga ik verder werken aan die combo's. Ik had ook nog niet zo verschrikkelijk veel matches gespeeld online maar jij bent by far degene geweest met een antwoord op de supers en ultra's wanneer ik ze activeer op momenten dat er eigenlijk niet zo'n geweldige gedachte achter zit. Meestal blocken tegenstanders 'em dan gewoon (of niet eens) en vervolgens doen ze mij niet zo veel of delen ze een doorsnee klap uit. Iig geen combo of een ultra zoals ik bij jou zag. Dat werkt echt vernietigend.

    Maar ik vond het niet erg dat je steeds voor Abel koos. Het is nu eenmaal je main char. en wat mij betreft ben je er ijzersterk mee. Ik wisselde zelf af en toe naar Fei Long en Ryu omdat ik zelf qua spel even wat afwisseling wilde. En Fei Long vind ik in deel 4 wel een nice char.. Ben er nog niet echt goed mee, maar goed.
     
  10. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Kareem, wij moeten ook weer even spelen (ookal heb ik nu 360 pad :mad: ) Ben vandaag wel online, jij ook?
     
  11. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu bij trail 3 van chun li maar ik begrijp er niks van. hoe je die combo voortzet. als ik op internet kijk staat er dit

    • Standing Hard Kick, Cancel into Lightning Legs.
    • Crouching Hard Punch, Cancel on first hit into Medium Kick Spinning Bird Kick.
    • Crouching Medium Kick, Cancel into Hard Punch Fireball.
    • Standing Hard Punch, Cancel into Focus Attack.
    • Jumping Hard Punch Target Combo (Press Hard Punch twice in the air), juggle with Head Stomp 3x.

    hoe kan je een aanval cancelen?
     
  12. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man ik ben wel online vandaag.

    waarom weer pad?
    door gelijk na de input van de vorige move de input van de volgende move te doen. je hebt als t goed is de normal trials al gedaan, daar zitten ook gewoon cancels bij.
     
  13. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    De Hori EX2 heeft me laten zitten :mad: Krijg pas over 4 a 6 weken een nieuwe maar ik heb gekozen voor een tegoed bon waarmee ik een SE kan kopen, die echter pas in mei komt...

    Hoop ergens nog een Madcatz Fightpad te kunnen halen voor de tussentijd maar die zijn ook overal uitverkocht volgens mij|:-
     
  14. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht bij bol.com gewoon vorige week heb ik er 1 besteld zonder moeite
     
  15. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    En al binnen gekregen?

    Anyway, nog Gouken spelers hier?
     
  16. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha, okay mensen, ik en kareem gingen ff beetje los, verder geen probleem.:b:

    ennuh nindo, ik wil best met je spelen, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik geen schijn van kans maak tegen je. maar goed, ik vind het niet erg om steeds te verliezen en jij vind het denk ik ook niet erg om dan alleen maar te winnen.:D
     
  17. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn dit de verschillende moves van Normal Trial 3 :p

    Anyway, als je niet uit de trials komt; check youtube. Daar heb ik echt enorm veel aan gehad. Zo kun je de timing zien. Aan de hand daarvan kun je je input redelijk vaststellen (Zoals Kareem al zei).


    Succes!
     
  18. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    nee levertijd is 2/3weken echt verdomd lang
     
  19. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    thnx. heb ook al paar filmpjes bekeken maar het lukt maar niet. maar noujah blijf het gewoon proberen.
     
  20. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Hah, welcome to my world :). Tegen Melk speel ik regelmatig een hoop matches, ik verlies ze bijna allemaal maar lach me altijd ziek met die kerel. Ook begin ik raar genoeg altijd hollands te praten :confused:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina