1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb 'm vandaag gehaald!

    Ik vind't wel gruwelijk..........

    Moet veel oefenen met de nieuwe en paar oude charakters.
     
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb RB of LB instaan op die 3 punches. Maar soms als ik bijvoorbeeld met Ryu of Rose speel krijg ik gewoon een super/gewone aanval..
    Als ik dan oefen in challenge mode lukt het me 50/50 ofzo 8)
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik krijg ook meestal een Super terwijl ik een Ultra bedoel. Ook als ik de light, medium en heavy punch onder 1 knop zet. Terwijl de Ultra balk wel vol zit.
     
  4. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet vaag, dat heb ik nooit :eek:
     
  5. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    6 op 7 werken :'-(
    deze avond en morgen toch wat genieten van SF4. Als je wat wilt sparren, voeg me maar toe :).
     
  6. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    ***verdomme, had ik 'm gister besteld en kreeg die avond mauiltje dat ik 'm vandaag zou krijgen, nou niiks gezien....kut dynabyte.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ben vandaag heel firesland door geweest om 1 pad's te vinden, nergens hadden ze ze binnengekregen :mad: dus dan maar bij xboxhome besteld en hopen dat ze dinsdag bezorgd worden. Denk dat dit de laatste keer is geweest dat ik bij GCshop en Bol.com besteld heb.
     
  8. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig spel, lekker vlot, alleen spijtig dat voor mij persoonlijk het spel verpest word met de xbox controller. Het speelt wél veel beter dan SF2HDRMX met de controller, maar toch... ik kijk uit naar 15 maart :) Of ik kan gewoon geen 24" scherm kopen en een 22" nemen en zo de HRAP nemen. Dilemma :{
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik snap het probleem niet zo.. Het is eigenlijk gewoon de boel doorkrijgen denk ik. Ik heb totaal geen last meer van de 360 controller. Supers en Ultra's vliegen er zo uit :D

    Hoef ik iig geen extra centen uit te geven voor een nieuwe controller of arcade stick. :cool:
     
  10. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    los lukt allemaal. probleem komt als je veel dingen door elkaar en achter elkaar moet doen.

    als voorbeeld

    j.hk, st.hp, lk hurricane, cr.hp xx hadouken FADC st.hp ex hurricane, ultra. van sakura.

    doe dat op pad :)
     
  11. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het maar zo een feest die hard trial is helemaal een ramp.
     
  12. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het met de sticks van madcatz zijn ze beter dan wat er op de markt was?
    En het lukt me om met Ryu en Ken ultra's te doen maar met Blanka of Chun Li niet want wat bedoelen ze met ←(charge)→ Moet je dan 1 kant op druken of henen weer gaan ?
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De Madcatz controller of stick bedoel je? De controller is heel goed. Alle knoppen zitten lekker handig bij elkaar, je hoeft ze niet te hard in te drukken. Ultra combos gaan veel gemakkelijker nu en dat geld ook voor alle normale moves.

    Op Seth en Gouken na heb ik iedereen. En zo is het tijdens het vechten met vrienden een stuk boeiender, en het blijft dan ook leuker. Zo heb je aardig wat keus...maar wat ik allang merk is dat ik geen partij ben voor mijn vrienden. Dus ik ga morgen in de training en challenge mode met al die andere vechters trainen en beetje hun moves leren. Ik merk bijvoorbeeld dat één van mijn vrienden zeer veel blokt en zodra ik ookmaar een klein beetje in de buurt ben dan krijg ik of een shoryuken of een soort gelijke move...een tiger uppercut van Sagat bijvoorbeeld...ik moet mijn eigen strategie gaan bedenken om hem het ook moeilijk te maken.

    Want met simpele trappen en stompjes en soms een fancy move kom je er niet...ik dacht toen ik de game een paar dagen had dat ik best goed aan het worden was, nou vandaag werd weer even bewezen voor mij hoeveel ik nog moet leren ;)
     
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Net nog ff de normal survival uitgespeeld en 100 super combo finishes gemaakt. Zit nu op 550/1000.

    Weltrusten! :)
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Charge houdt in dat je bv ← een sec. of 2 ingedrukt moet houden en daarna → drukken plus een P of K (punch of kick). Dit is btw geen ultra move, gewoon een special move.
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik heb ook nog steeds beetje problemen om supers en ultra's uit de 360 controller te krijgen,,
    ik hoop snel me fightpad binnen te hebben;)


    Gamekings Street Fighter IV launch parties Video
    http://www.gamekings.tv/index/videos/street-fighter-iv-launch-parties/
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gisteren deed ik level 2 van de Challenge Mode met Viper. De laatste move die ik moest doen was de Ultra. En met Challenge mode zitten de Super en de Ultra balkjes gewoon helemaal vol. En ik overdrijf niet als ik zeg dat ik 25 keer achter elkaar een Super kreeg in plaats van een Ultra. De ene keer drukte ik gewoon alle punch knoppen in, de andere keer drukte ik op de knop waaronder alle punch knoppen zitten. En steeds maar Super na Super. Na 10 minuten kwam eindelijk de Ultra een keer. Ik snap echt niet waarom ik steeds die Super krijg.

    En nog een vraag, bij heel veel characters moet je een Z maken als beweging, bijvoorbeeld de Shoryuken. Maar 9 van de 10 keer lukt die niet. Ik speel gewoon met stick en die kwartcirkels gaan allemaal perfect, maar een Z maken lukt me blijkbaar niet. Want ja, hoe kan je nu een Z maken. Je kan niet in een rechte lijn naar rechts, dan maak je een kwartcirkel omhoog.

    Samenvattend ben ik gewoon een noob, maar baal er een beetje van dat de meeste dingen niet lukken. De combo's van Level 3 Normal Challenge mode snap ik al echt niet.
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik denk dat het dan meer zit in de snelheid van het invoeren van de ultra.
    ik heb zn vermoeden dat je het dan te langzaam uitvoert.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja maar, een Super is hetzelfde als een Ultra. Alleen bij een Super druk je 1 punch knop in en bij een Ultra alledrie de punchknoppen. Als ik het te langzaam zou doen, dan zou ik toch ook geen Super moeten krijgen lijkt me.
     
  20. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Shoryuken motion is in principe een hadouken motion maar voordat je de hadouken motion doet moet je naar voren drukken. Het is niet de bedoeling dat je (van links) linksbeneden raakt (Niet de term Z motion letterlijk nemen)

    Als je dus dat gewend kan raken moet je leren stoppen bij (nogmaals van links) rechtsbeneden te eindigen. Practice makes perfect.

    Wat betreft de Ultra...ik snap dat ook niet, zo te horen doe je het goed. Gewoon alle punch/kick knoppen rammen. (TEGELIJK)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina