1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Street Fighter V

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 12 jun 2015.

  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Als je hem hebt en er op gespeeld hebt, wel even laten weten wat je er van vindt he!! Waar heb je hem gekocht ?
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Voor mensen die nog een PS3 stick hebben of andere PS3 type controller, je kan ze gebruiken op SFV, is bevestigd door Capcom.
     
  3. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij bol.com ach ja hij is daar best prijzig ben wel van plan deze game lang te gaan spelen
     
    Redfield NL en LocKuM vinden dit leuk.
  4. Redfield NL

    Redfield NL Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    2
    heb hem ook toevallig gisteren besteld ook bij bol.com ben net als jou ook een stukje lichter in me portemonnee
     
    LocKuM vindt dit leuk.
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Dus Gamedumper verkoopt de game al, als je voor 16:00 besteld heb je de volgende dag de game binnen.
    Je hebt dan geen pre-order costumes erbij.

    Ik wacht wel tot dinsdag, ik wil namelijk wel de pre-order costumes erbij.
     
  6. Redfield NL

    Redfield NL Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem een paar weken trug bij gamedumper besteld alle dlc costumes kreeg je er toen nog bij hij was toen ook 55 euro.
    hij is nu gewoon duurder geworden dat is altijd bij gamedumper tegen de tijd dat hij bijna uitkomt.

    Zal zeer verast zijn als ik hem morgen binnen zal krijgen maar het zal wel een foutje zijn op de site.
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
  8. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    Capcom confirmed on its blog that the in-game store won't be available at launch. You'll have to wait until March to unlock story costumes for Ryu, Ken, and Chun-Li . Each costume becomes unlocked for purchase in the game's store when you complete the appropriate Character Story.
    Survival Mode was also detailed, revealing that the mode will consist of you battling CPU opponents with your health and EX gauge carrying over between matches. Each victory earns you points which can be spent on powerups like health, attack, and defense increases. However, purchasing powerups decreases your overall score. Clearing difficulty levels rewards you with new colors and in-game titles.
    Street Fighter V's Challenge Mode was detailed as well. It will consist of four categories when all of its sub-modes release after launch. You can check out their details below:
    Battle Tips (Available March)
    • Learn the ins and outs of Street Fighter V through helpful demonstration and tutorial content. Contains content for each of the 16 characters, as well as advice geared towards all levels of players.
    Trials (Available March)
    • Put your skills to the ultimate test with combo trials for all 16 characters, ranging from basic to pro combos.
    Targets (Soon After Launch)
    • Complete daily renewing goals to earn fight money, in-game titles, and other cool content.
    Extra Battle (Soon After Launch)
    • Fight against special CPU bosses in the ultimate challenge. Earn in-game rewards upon completion.
    [​IMG]
    By completing each Character Story, you’ll be able to unlock their corresponding Story Mode costume for purchase in the in-game store, once it launches in March.
    Next, we revealed new details about Survival Mode. In this mode, your health and EX Gauge carry over between each match against the CPU. You are able to earn points with each victory, which can in turn be used to purchase special power ups, such as health or attack or defense increases, etc., to help you last longer. Purchasing more power ups reduces your overall score though, so there is a trade-off. By clearing the four difficulty levels of Survival Mode, you’ll be able to earn new colors and in-game titles for your character!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2016
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Kan ik eigenlijk een paar mensen toevoegen om af en toe wat potjes online te spelen??:)
     
  10. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    doet u maar: allstyles
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik had je al op de Xbox 360 toegevoegd destijds maar uiteindelijk niet bar veel tegen elkaar gespeeld haha, nu nog eens proberen dan :p

    @allstyles heb je toegevoegd

    Iedereen mag me toevoegen overigens voor SFV: Lok_n_Ki(PS4)

    *Helaas heeft SFV bar weinig Single Player content op release, in maart komen de interessante modes wat gelukkig niet al te lang duurt waaronder grotere lobbies en spectator mode. Zal ook in de reviews terug te zien zijn neem ik aan.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2016
    allstyles vindt dit leuk.
  12. Redfield NL

    Redfield NL Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    2
    hopelijk krijg ik hem op de release binnen


    en dit is de goedkopere versie van mad catz
     
  13. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    ja hopelijk krijg ik hem ook dinsdag binnen.

    voor mensen die mij toe willen voegen voor deze game mijn account
    FerronNL

    laatste street fighter was deel 2 dus ben niet heel goed
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ga de game ook halen. Vind het wel jammer dat Sagat er niet in zit.

    Rashid wordt sowiesoo my mann


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ja klopt maar ik zit eigenlijk nooit meer op de xbox360.
    Zal jullie vd week even toevoegen..

    Net nieuwe beker gehad:+
    [​IMG]


    [​IMG]
     
    LocKuM en allstyles vinden dit leuk.
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Edit,,
    Sorry,, Dubbele post,,


    Dat vroeg ik mij eigenlijk af,,
    Ik leef alleen over sticks maar werkt dan deze nog wel?
    Ik heb hem wel eens getest op de ps4 met Street Fighter 4 maar werkte dan ook de ene keer wel en andere keer niet.
    Wat erg irritant was..
    [​IMG]
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb nog een 360 Ken fightpad liggen. Kan ik zeker niks meer mee..?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  18. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    dacht dat die het wel gingen doen (tis een officieel madcatz product),.... maar 100% zeker weet ik het niet.
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Is die ps3 fightpad controller met draad? Want als het met draad is zou die moeten werken op de PS4.
    Je start de PS4 op met SFV, gaat naar options en zet de setting voor legacy controller support aan(hoe het ook heet).
    Je hebt een ps4 controller wel nodig om deze ps3 controller te gebruiken. Er zijn waarschijnlijk wel enkele filmpjes te vinden op youtube tijdens de release die het stap voor stap zullen uitleggen.

    USFIV op de PS4 vereist ook een PS4 controller voordat jij je "legacy" controller kan gebruiken.


    Het is een 360 controller dus je kan er niets mee op PS4, wel op PC. ALs je het wilt gebruiken op PS4 heb je een converter nodig...die waarschijnlijk net zoveel kost als een PS4 madcatz fightpad.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2016
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik heb ook nog 2 van die SF4 pads liggen (Ryu & Chun-Li), maar denk dat ik ze gewoon gesealed hou...
     

Deel Deze Pagina