1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter X Tekken

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 apr 2011.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Doe ik ook niet, maar het komt steeds vaker voor dat we halve games kopen en dan nog eens moeten bij betalen voor de rest wat al op de disc staat.
     
  2. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Leer eerst die game nu maar allemaal, haha.

    Gg bigsyke :)
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    lekkere potjes net. Jammer dat je je headset niet bijhad. Moet toch echt nog meer spelen om de moves van alle characters te leren zodat ik ook weet wat ik kan verwachten van andere spelers.
     
  4. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja sorry, kon het kabeltje weer niet vinden :p. Je had al wel mooie combo's maar inderdaad, je herkende de patronen nog niet echt inderdaad. Zat een beetje te scrubben met Lilli, sorry. Maar dat deed ik omdat je de moves dus nog niet wist :p. Verder in matches gewoon geduldig blijven en probeer altijd m'n jump-ins te stoppen (Hwoarang kan dat uitermate redelijk, King heeft ook een goede anti-air). En spring zelf niet in, vooral niet op shoto's en Tekken characters die een goede AA hebben die ze ook nog eens kunnen comboen (Lilli kan daar 350 dmg vanaf doen, Heihachi 300). Daarnaast, probeer counters te baiten en begin daar op te letten. Veel Hei spelers spammen die shit namelijk. En probeer te empty jumpen op Lilli aangezien ze een 1 frame counter heeft die jump-ins stopt. Verder gg! Je komt er wel.

    Mijn teams zijn nu Ken/Heihachi, Rufus/Heihachi, Heihachi/Lilli en een beetje Kazuya en Ogre. Ken/Heihachi is mijn main team though. Ga daar eerst een aantal weken mee spelen. Wil Ken vooral spelen omdat ik graag een shoto speel in de eerste weken van een game om een beetje solide basis te krijgen. Heb niet het gevoel dat de Tekken characters me dat geven. Daarnaast bouwt hij echt zoveel meter voor Hei, vooral met gems heb ik constant meter :).

    Iemand vanavond nog online voor een half uurtje endless?
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een beetje het idee dat ik een spel speel in ontwikkelings fase...
     
  6. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel hebben meerdere mensen ;)

    Kijk hieronder alleen al naar de infinite combo van Pac Man. Ik weet niet of ik er om moet lachen of huilen.

    Pac Man Infinite Combo:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5dGRUJ_x1oQ#!
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2012
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    MvC3 had er iets van 5, SF4 op het begin iets van 3 (Akuma bijvoorbeeld, heel makkelijk). Elke fighting game heeft er last van, big deal.

    Shit zal wel snel gepatched worden.
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vind het echt weer een heerlijke fighter, maar man wat bak ik er nog weinig tot helemaal niets van…

    Ga deze week de Brady guide maar eens aanschaffen, en ik moet nog altijd eens 2 mains kiezen want ik switch nu steeds tussen een char of 8. :D
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Er is al veel te doen geweest over de DLC van Street Fighter X Tekken. Zo zou de DLC van de Xbox 360-versie van de game al volledig op de disc staan. Hackers hebben deze DLC gekraakt en spelen nu doodleuk online met personages die eigenlijk nog niet beschikbaar zijn, bevestigt Capcom.

    Christian Svensson van Capcom geeft aan al verschillende meldingen gehad te hebben over spelers die met niet beschikbare personages spelen: “Yes, we’re seeing news of this. Quite ballsy for folks to be taking hacked Xbox 360s on Live where they are detectable. In any event, we already have opened channels of communication with Microsoft on these issues Friday night. If you can capture screens or video of this in action (as some have already) we’re working on bans for boxes and accounts with Microsoft for haxxors.”

    Verder riep hij spelers op om hackers aan te geven op het forum van Capcom, maar hier kwam hij later op terug met de woorden “We’ll catch them ourselves”.

    Officieel zullen de personages uit de DLC van Street Fighter X Tekken niet beschikbaar komen voor de zomer, wanneer de PlayStation Vita-versie van de game uitkomt. Wel zal er in de tussentijd andere gratis danwel betaalde DLC uigebracht worden.


    bron:http://www.vg247.com/2012/03/19/hackers-using-unreleased-street-fighter-x-tekken-dlc-in-online-play/
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Hackers...lijkt CoD wel.
     
  11. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand voor een paar potjes endless tussen nu en ongeveer 6 uur?
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom pas online na die patch.

    Tot dan maar offline spelen :mad:
     
  13. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Why? Lekker muziekje op en spelen maar toch? Om daarom alleen niet online te spelen vind ik onzin.
     
  14. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Julia opgepakt! Final Team: Julia X Heihachi. Gaan met die mixups!
     
  15. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, vindt het uitermaten storend.

    En game nooit met muziek aan.
     
  16. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb idd al tegen een Blanka gespeeld
     
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Even filmpje van maken en hier even posten? :). Ben benieuwd.
     
  18. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    was gisterenavond, zal zo ff kijken in m'n battlelog.
    Was wel een Amerikaan
     
  19. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik vind het wegvallen van de muziek ook erg irritant. Ben meer bezig met de trails en missies op dit moment. Gisteren ook wat arcade gedaan met Raven en Law. Law heeft in mijn ogen wel lekkere combo's zeg. Online bak ik er weer weinig van. Wordt denk ik te oud:p.
     
  20. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is denk ik gewoon bij velen die zeggen dat ze er weinig van bakken (niet dat ik er heel erg veel van bak hoor, soms wel, maar vaak niet) dat ze het verkeerde trainen. Met andere woorden, ze oefenen trials of doen de arcade mode en spelen het toevallige potje endless een keer. Maar ze kijken vervolgens niet hun replays terug, oefenen geen setups in training mode (maar vaak wel combo's), reageren niet echt op wat hun tegenstander doet en blijven zodoende op beginnersniveau hangen. De punten die ik hier aangeef zijn heel belangrijk wil je op gegeven moment iets beter worden en meer dan je vrienden alleen verslaan.

    Ik doe het zelf ook nog steeds hoor, al ben ik wel een stuk gegroeid. Mijn probleem is vooral het kiezen van een main, aangezien ik een combofiend ben wil ik de hele tijd met toffe characters spelen en wissel ik nogal vaak. Ben in 2 weken denk ik een stuk of 8 keer van main gewisseld.

    Als je naar goede spelers kijkt zie je dat ze vanaf het begin gewoon een character kiezen en daar goed mee worden, pas na een aantal maanden gaan ze de pros en cons afwegen en kiezen ze een andere main.
     

Deel Deze Pagina