1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter X Tekken

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 apr 2011.

  1. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies hetzelfde, ik heb eigenlijk nog altijd geen main (naast Hei)
    Denk nu weer aan Juri.....
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Nou dan ga ik maar eens voor Ryu en Law. Weet je wat het ook is, ik ben nu ook Mass Effect 2 en 3 aan het spelen wat veel tijd kost. Daarnaast ook nog andere dingen dus om echt heel diep in een fighter te storten gaat me nooit lukken. Fun is meer de reden voor mij. Heb respect voor de mensen die het wel kunnen opbrengen en er ook hele vette dingen uit weten te toveren:)
     
  3. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer ook een beetje Law te spelen. Van de week ff Law's sparren? Kunnen we van elkaar afkijken. Ryu spelen is niet zo heel moeilijk. Dat lukt wel.

    Trouwens Zero, ik vind jouw Heihachi wel iets beter als de mijne. Waren een paar goeie potjes.
     
  4. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, thanks. Waren zeker een paar goede potjes. Was echt salty op je auto block trouwens, ging er merkbaar slechter door spelen. Haha. Had je een paar keer goed met lows en overheads maar telkens die fucking autoblock. Tegen Heihachi is die echt heel effectief. Op gegeven moment probeerde ik echt je meter te drainen met expres de hele tijd laag te gaan na die chain.

    Binnenkort nog wat potjes? Van het weekend?

    Tijdens die potjes had ik trouwens echt maar nog net Julia opgepikt en een paar dingen in training mode uitgevogeld. Vandaar dat het niet echt wou. Zal je de volgende keer wat betere competities geven. En laatste potje met Ryu (= instant cheap win :)).
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik kan er nog steeds echt helemaal niets van, online krijg ik alle hoeken van t veld te zien...

    Sommige chars zijn ook amper te blocken lijkt het, Kazuya bv.
     
  6. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat salty om auto-block worden hebben wel meerdere mensen last van. Maar ik vind het de meter wel waard. Vooral als ik tegen Hugo's of Kazuya's speel ofzo. Gebruik die gem ook alleen op m'n char naast Hei als ik niet zeker ben van m'n zaak en van Julia weet ik helemaal niets. Vandaar.

    Maar binnenkort zeker weer een paar potjes.

    @ Pbateman: neem kazuya in training-mode en zet de dummy zo dat tie alles blockt. Voer dan zelf de combo's in met Kazuya waar je het meest moeite mee hebt en kijk hoe de dummy ze blockt.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Vanavond PSV dus kom ik niet online. Morgen helaas ook niet. Vrijdag of zaterdag misschien wel een paar potjes doen. Headset is helaas kapot ( door m'n..kat.....) kan dus niet kletsen. Als het goed is doe je alléén een tag special als je met je " tag partner " bent toch?. Law en Paul, Ken en Ryu etc. Als je mixed krijg ik het namelijk niet voor mekaar.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
  8. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even een arcade stick van een vriend gepimped.
    Meteen om zelf ook even een te halen en om te bouwen haha.

    Zo meteen ff spelen op dat ding (ps) :cool: :)
     
  9. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand up voor endless
     
  10. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Hangt even van af wat het weer doet. Maar eind van de middag vandaag of de hele dag morgen zeker up voor endless.
     
  11. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond man, hadden we 2vs2 kunnen spelen.
    Jij, Lockum vs mij, Whyzz.

    Moeten we dit weekend maar ff doen dan.
     
  12. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja is helemaal top. Alleen door verjaardagen en studie ben ik nogal druk.

    Morgen aan het begin van de middag? Vandaag aan het eind van de middag misschien? We zien wel even. Sowieso moet er meer samen gespeeld worden. Binnenkort even ranked met z'n tweeen spelen?
     
  13. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem vanmiddag kopen :D dus als je samen of tegen me wilt spelen add ; Muay Apachai
     
  14. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal van jullie weer toegevoegd. Dus als jullie weer klaar zijn om tegen Dhalsim te spelen, laat het weten :D
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Gisteren met iemand samen geoefend om combos en tags op elkaar af te stemmen, en man wat is het tof als het goed gaat. Hij Juri en ik Jin.

    Over Juri gesproken, ik heb het het idee dat ze ontzettend goed is in SFxT, heeft antwoorden op zowat elke situatie en weet bijna overal net iets meer uit te halen dan veel andere characters.

    Zit nogsteeds rond te kijken wie ik als 2e character wil, zit met Steve nu wat te rommelen maar denk dat ik eigenlijk teveel op m'n bord heb genomen met hem. Juggles van hem zijn behoorlijk simpel naast in de hoek dan, probleem komt wanneer jij je aanval wilt inzetten je erg beperkt bent, helemaal zonder meter.

    Een paar van zijn moves zorgen ervoor dat hij niet bij z'n bovenlichaam kan worden geraakt, werkt erg goed om aan jump-ins en crossups te ontsnappen...tenzij het een aanval is die een beetje naar beneden wijst(divekicks bijvoorbeeld)

    Iets wat ook nu beter werkt dan in SSFIV is inspringen zonder aanval en dan direct laag gaan, omdat de throws zo slecht zijn word je er nu niet meer uitgepakt.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vandaag een heleboel DLC, alle Swap Costumes zijn er nu (2.080 punten als je ze allemaal wil, ik heb ze al gekocht...),en er zijn wat gratis Color Pallettes en Quick Combo''s.
     
  17. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Game ligt hier stof te happen... tot ze online eerst eens viksen.
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Volgende week komt er een tournament patch waarbij ook de sound glitch wordt opgelost.
     
  19. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik heb de costumes van Vega, Ken, Ryu, Asuka, Heihachi, Yoshimitsu en Julia gekocht. Die van Ryu vind ik echt vet. Verder ook wat geklooid met de nieuwe kleuren. Online heb ik meestal 150 punten en dan daal ik weer:p. Maar goed het is fun dus daar gaat het me om.
     
  20. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke super.
    Speel het nu nog alleen met visite af en toe.

    Speelt best wel lekker maar zit er nog niet echt in.
     

Deel Deze Pagina