1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter X Tekken

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 apr 2011.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Street Fighter 2 The Animated Movie is echt tof..
    Al een tijd niet gezien..
    Moet hem eens kopen op dvd;)
     
  2. StoerAapje

    StoerAapje Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de VHS erin... ;)
    Heb hem te koop met nog een paar andere retro streetfighter spullen, dus denk even mijn koopwaar bekijken en checken of alles nog werkt zoals het moet! :D
    Bleef na minuut 1 gewoon doorkijken, HEERLIJK!
    Alleen de vrouw vind het dan weer helemaal niks aan haha!
    Gelukkig heeft die ook nog andere dingen te doen! ;)
     
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik heb zelf ook de originele koop VHS van de film..;)
     
  4. StoerAapje

    StoerAapje Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Retro rulezzz! :D

    Mocht je SF tof vinden, heb de sf soundtrack cd, PC BiggBox SF game, met vette handleiding met alle personages en beschrijvingen...moves enz en natuurlijk met een paar floppies, jaja haha, om het spel te spelen! ;)
    Ook nog een sealed ps2 game, SF Alpha! :D
    En dus deze VHS, meer stuff heb ik niet meer uit de 90's...had ooit SF verzameling, maar ging als warme broodjes! :D
     
  5. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de DVD liggen, Japanse gesproken en niet eens de optie om op engels te zetten 8)
    Het begin is het beste van de film, daarna wordt het alleen maar minder.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Heb de nieuwe chars gekocht, vanavond maar eens uitproberen.

    Las dat de game nu een stuk leuker is, en aangezien ik 1 van de weinigen ben die m al leuk vond... :)
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het lijkt erop dat Capcom nu eindelijk wat grotere veranderingen maakt bij SFxT, maar denk dat het voor velen al veel te laat is, desalniettemin hier zijn de veranderingen voor de patch van December.

    SFxT Patch Notes v.2013

    Hiernaast hebben ze ook enkele gameplay veranderingen aangekondigd die niet in de bovenstaande patch zijn meegenomen, zoals de throws sneller gemaakt(van 7 frames naar 5, dit vergeleken met de 3 frames van SSFIV en grotere afstand), het herwinnen van recoverable health is langzamer. Tekken characters betere Anti-Air opties(Schijnbaar kunnen de Tekken chars een juggle standaard doen vanaf een AA, maar dit al weinig uitmaken als de hitboxes ervan schijt blijven) Maar ook meer cosmetische dingen zoals geen zoom in meer wanneer de launcher word gebruikt. De glow van de gems minder opzichtig.

    Zie nog niets vermeld over het cross assault systeem, zoals misschien dat de 2e char nu niet bestuurd word door de AI, Pandora nogsteeds nutteloos, dat de rolls niet af te straffen zijn. Tijd gaat nogsteeds door terwijl een super wordt gedaan(geen probleem als de supers niet ontiegelijk lang waren)

    Er worden ook patch notes voor de Tekken zijde in een paar dagen vrijgegeven, ben daar wel erg benieuwd naar.

    Too little too late?
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2012
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het competitief nog gespeeld word heeft het nog enig zin maar voor de leken zoals ik had de game al veel beter in elkaar moeten steken vanaf het begin ben ik bang.
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Competief word de game ook nergens serieus gespeeld, behalve bij de Capcom toernooien(25 anniversary), en dat voornamelijk voor het geld(duh).

    Even rustig bekeken naar de veranderingen, en bijna iedereen is generfed, een paar characters hebben wat buffs gekregen. Boost combos zijn nu echt slecht op block, dus oppassen ermee.
    Meter gain is bij iedereen omlaag gehaald...waarom?

    Om eerlijk te zijn ben ik geen fan van deze weg, iedereen en alles nerfen, liever dat de characters die het nodig hebben omhoog halen naar het niveau van de andere goede characters. Vooralsnog lijkt het erop dat niet veel zal veranderen kwa gameplay.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2012
  10. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar dingetjes die me opvielen.....

    -Ryu's en Ken's air tatsu (hurtbox enlarged) Beter passen ze de volledige framedata van deze move aan. De +frames op block zijn nog altijd veel te hoog.

    -Ryu's HK Donkey Kick = niet meer safe. Goeie zaak, stopt dat gespam ook eens.

    -Abel is er wel aardig op vooruit gegaan.

    -Cammy's far LP heeft meer blockstun (+1) dus blijf ze haar jabpressure houden.

    -Hugo's body press. Blockstun reduced by 8 frames. Active frames 21 -> 8 FINALLY, character blijft desalniettemin broken. Hij krijgt zelf meerdere damage buffs :mad:

    -Rolento's far LP hurtbox reduced, jabpressure dus wel echt afgenomen.

    -Rufus's Falcon Kick Frame advantage on hit reduced by 7 frames. Ook z'n cr LK is minder goed nu, deze combinatie is vooral heel goed.

    -Juri's cr HP doet minder damage en niet meer jump cancelable op block. Far LK kan niet meer naar boost combo. Throw doen minder damage (vond het altijd al raar dat haar throws meer damage deed dan anderen) :mad: Toch blijft ze m'n schatje.

    -Akuma kan nu meer damage doen vanuit z'n demon flip en dat is goed.

    Zonde van de tijd, deze game zal ik hoogstwaarschijnlijk nooit meer spelen.
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Er is een gedeelte van de patch notes vrijgegeven voor de Tekken cast.
    Tekken vast Patch note

    Kan alleen echt commentaar geven op Nina, maar het ziet er naar uit dat haar grootste zwaktepunten zijn verholpen namelijk een goede crossup en een solide Anti-Air. Cr.hp ruilde vaak, was langzaam en ging veel naar voren, nu stuk sneller en kan beter op reactie worden gedaan. Haar lk geyser is een heel stuk sneller gemaakt, betere hitbox, geen voorwaartse beweging meer, onoverwinnelijk tegen luchtaanvallen vanaf de 6e frame, en bijna zeker dat ze een juggle eruit kan krijgen.

    Haar crossup hk was al troep en nu is die weg, maar nu crossed mk wel op, met haar korte sprong is het al moeilijk om haar goed te anti-airen.

    Nieuwe links zoals cr.mp->st.lp, cr.mp->cr.lk, st.mp->cr.hp(yes!). Nu kan ze eindelijk in haar cr.hp linken vanuit st.mp, en als ik het goed heb gezien kan je dus iets zoals cr.lp, st.mp, cr.hp doen( wel twee 1 frame links...). Een ontzettend goede hitconfirm waarbij je van een crouch positie dikke schade kan leveren, wat me brengt op het volgende punt.

    Nina doet al ontzettend veel schade en ondanks dat haar cr.hp minder schade nu doet, doen haar specials wel meer, en bouwen ook meer meter op hit. Nina maakt veel gebruik van haar specials tijdens juggles.

    Enige nerfs zijn haar pokes en boostcombos op block, boost combos worden voor iedereen generfed...thank god. Haar afstand met haar normals en hoe snel ze zijn is nogsteeds hetzelfde, je kan haar er alleen nu makkelijker uitslaan. Imo een kleine nerf.

    King schijnt ook dik gebuffed te zijn, weet helaas niks van de character af.

    Overall promoot de game een veel meer offensieve speelstijl, begin toch opeens weer geïnteresseerd te raken in de game, omdat toch veel dingen waar ik een hekel aan had worden verholpen.
     
  12. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Nina = OP :D
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Jin wordt dik generfded denk ik, heb ik een half OP team...lol.

    Oh en rolls zijn strafbaar in hun recovery voor 8 frames, waar je voorheen voor een goede gok op iemand z'n wakeup alleen druk kon geven kan je nu iemand daadwerkelijk straffen.
    Ook kan je zo niet meer door "zoning" heen rollen, oftewel je werd geraakt en rolt zo naar voren. Ze pakken de game echt aan zo te zien met al die veranderingen.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2012

Deel Deze Pagina