Street hoops of Nba street?

Discussie in 'Algemeen' gestart door 22 The Avenue, 10 mei 2003.

1. 22 The Avenue

22 The Avenue Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ervaringen?

2. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NBA Street Vol 2 is de beste arcade en street game ooit, de gfx zijn top, de uitgebreide modes, dus de speelduur...
    De gameplay is zo relaxt, lekker soepel, je kunt spelers maken, accessoires kopen, development points verdienen en daardoor je eigen skills, van je created player (vaak jezelf) omhoog raten...
    Lekkere Soundtrack...gewoon top arcade, beste NBA Game van EA Sports, beter dan Live 2003....

Street Hoops scoort gemiddeld laag in de reviews, k heb alleen screens gezien, verder weet ik nix ervan, maar het is minder uitgebreid dan Street Vol 2 en ook minder mooi....

3. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    nba street vol2 is zekers de beste .
    ik heb niks meer aan breeze usa toe te voegen.

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb Street Hoops en die ziet er redelijk uit en is volgens mij wat meer realistisch dan Street Volume. Dus hangt er dan beetje vanaf wat je zoekt. Als je ff vet wil gamen zou ik ook NBA Street Volume 2 nemen. Zelf heb ik Street Hoops en die vind ik persoonlijk wel relaxt omdat je echte courts zoals The Cage in New York kan spelen. echte realistische treet game. De vraag is dus: Ga je voor realisme of voor fun gamen..........

5. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    In NBA street zitten ook de bekende courts, alleen is inderdaad het arcade fun gehalte erg hoog.

Nba street is ECHT de bomb het is een spel met mooie soepele graphics, lekkere gameplay, en een HOOG fun gehalte.

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zoals hier al staat als je voor arcade gaat moet je Nba Street kopen want die is echt master, en de iets realistische bb game is dan Street Hoops.

7. mightymouter

mightymouter mightymouter

Leuk Bevonden:
    0
    in NBA street kan je ook in the cage in ny spelen.

8. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In NBA Street Vol 2 kun je op 10 verschillende Courts spelen verdeelt over de USA..

OA op The Cage (NY) en GreenLake (Seattle), GreenLake is mijn favoriete Court, gewoon een lekker sfeertje daar...dus k ben blij dat ie er in zit..

Deel Deze Pagina