Wie gaat deze game kopen? Als het goed is komt ie in augustus uit. Op www.streethoopsgame.com zijn er (erg dope) filmpjes te zien
Ziet er wel lauw uit Lijkt een beetje op NBA street. Kan je er ook nog speciale dingen doen of is et alleen basketballen?
dope Ziet er heel dope uit... Als je van streetball houdt (en je hebt bijv. And1 mixtapes gezien), dan is dit denk ik de game voor je... De spelers waaruit je kan kiezen zijn ECHTe streetballers in de US. Deze hebben echt de dopeste moves... Is denk ik een betere streetball game dan de NBA-series...
Deel 5? Nope, nog niet.. Moet ik binnenkort ff doen volgens mij! Beste move (waar ik had hardst om moest lachen), is als een van die gasten gewoon rond de 3-punt lijn staat te dribbelen en hij vervolgens die bal gewoon tegen het hoofd van z'n verdediger stuitert en weer verder dribbelt... Meesterlijk!
basketballen is wel leuk maar ik haatr basketbalgames.......zal je zien dat ik em toch ga kopen.....naja zie wel
Ik had in de PU gelezen dat Hot Sauce idd in Street Hoops zit Ik hoop eg dat dit een vette game word. Een enigszins snelle gameplay, niet al te ingewikkelde controls (dat je niet 101 knopjes moet indrukken voordat je een 360-dunk kan uitvoeren) en natuurlijke een rlxte mutliplayer Gewoon te vet wanneer je een paar homies over de vloer hebt en je ze kan inmaken met een phatte cross-over en dan ff een blind alley geven
Maar is de releasedatum van 27 september zeker?, of wordt hij al eerder in de nederlandse schappen gespot.
check hier voor een review http://xbox.ign.com/articles/367/367845p1.html wel teleurstellend btw scoort maar een 6.7