1. mattenijsjes

mattenijsjes xbox rulzzz

Leuk Bevonden:
    0
    beste modeators.jullie manier van de regels mededelen is een beetje aan de strenge kant.bij het kopen ruilen forum bv,als je het niet zo doet dan word je een week verbanen!!zo ga je toch niet met je mede gebruiker om :confused: ik vind dat het wel maar rusterger mag:mad:

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nu ben ik nieuwsgierig. Het X-Bazar forum wordt op dit moment moderated door Shriko, Mr. Blond, Xenox en ikzelf. In principe zijn we helemaal niet streng. Alleen bij off-topic gedrag wordt je er op gewezen dat je daarvoor naar het off-topic forum moet, en dreigen met een ban heb ik zeker nog niet gedaan, naar mijn weten ook niemand anders. Maar als je zo vriendelijk zou willen zijn op een voorbeeldje te geven, dan kan ik het eens bekijken... :)

3. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    zoiets ben ik nog nooit tegen gekomen en als ik jouw reactie's op sommige threads zie denk ik ook van: wat een...........

een goede samenleving begint met jezelf.

4. mattenijsjes

mattenijsjes xbox rulzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: streng

ik bedoel niet het ingrijpen,maar de manier hoe jullie dat schrijven[bij regels jeweetwel bij het ruilen en kopen forum].dat vind ik een beetje ONvriendelijk.of moed alles zoals jullie dat wilen :confused:

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Die regels zijn alles behalve streng bedoeld. Ze zijn er alleen om het X-Bazar forum overzichtelijk te houden, zodat er niet de meest vreemde threads gemaakt worden. En als jij een artikel aanbiedt en twee anderen beginnen off-topic te praten vind je dat toch ook niet leuk? Het zijn gewoon hele simpele dingetjes, die het ruilen alleen maar gemakkelijker maken. Als je gewoon gezellig wilt babbelen, doe je dat in het off-topic forum.

6. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat onze ervaringen zijn dat er in het xbazar zonder toezicht snel een grote chaos van wordt gemaakt zijn de regels in dat forum aangepast. Er zijn duidelijke regels gesteld waar naar gestreefd moet worden. Bij overtreding van die regels wordt je er op gewezen en eventueel ook nog eens verwezen op de regels. Dit allemaal zorgt er voor dat het overzichtelijk blijft en dat jullie (de users) makkelijk en opverzichtelijk gebruik kunnen maken van het Xbazar.

7. mattenijsjes

mattenijsjes xbox rulzzz

Leuk Bevonden:
    0
    ok. snap het,maar het mag wel een tikie minder kwaadaardig

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Snap niet dat jij hier nu over komt zeuren (en dit bedoel ik niet kwaad) mattenijsjes. Dat beleid lijkt me toch duidelijk? Dat jij het niet eens bent met de toon van de beschrijving is vrij gemakkelijk uit te leggen : X-Bazar loopt altijd in de soep, behalve als je een streng beleid opzet en uitvoert, vandaar dat ietwat kwaadaardig opgesteld beleid. Overigens weet ik niet of je het over het beleid hebt dat DL heeft gemaakt, of mijn beleid dat daar ook nog wel ergens bovenaan zal staan

9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Staan beide in één thread bovenaan in X-Bazar... ;)

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ik zeg meestal altijd bedankt, of pleez op het eind :{ ;)

Deel Deze Pagina