ben er mee eens ik dubbel post ook wel eens en kan je gewoon niks aan doen, doe je niet ff om te plagen ofzo...
Wannabe mod gedrag - 1 strafpunt : Misschien willen ze jullie wel helpen, wees blij zolang ze maar netjes blijven en het dus gewoon zeggen.
Offtopic - 1 strafpunt: Het kan soms gewoon zijn dat je het ff kwijt moet, hoef je niet altijd lekker te gaan spamen maar een keertje kan wel. PS voorbeeld wat kan ?:
Dubbelposten - 1 strafpunt: doe je eigelijk noooooit expres! komt door Xbw of heeeel soms je Inet
Te vroeg kicken van een thread - 1 strafpunt ligt er aan als jullie op een te vroege minuut al 1 strafpunt geven...
Adverteren - 2 strafpunten ???? Duidelijker graag !
Signature overtreding - 2 strafpunten ???? Duidelijker graag !
Foutief taalgebruik - 2 strafpunten ???? duidelijker graag ! want neem aan dat je niet voor bv: Damn ik heb het koud een punt krijgt, of voor Hb het wel kout...
Orde verstorend gedrag - 2 strafpunten ???? Duidelijker graag !
Waarschuwing negeren - 3 strafpunten ? wat moet je dan doen, smeken en sorry zeggen ?
Illegale praktijken - 3 strafpunten - eens
Kloon account - 3 strafpunten - eens
Fanboyism - 3 strafpunten - wel erg veel strafpunten en dit is nou eenmaal XBOXworld dus xboxfans zitten hier dus vind dat je over een XBOX wel zo mag praten. (tenzij dat je loopt te zeggen: FUCK DE PSP, PS3 en WII XBOX 360 OWNED. doe dan Fanboyism zonder argument mag niet....
Respectloos behandelen van mede members - 4 strafpunten - eens
Racisme - 6 strafpunten - eens... alleen moeten jullie begrijpen wanneer het een grapje is en wanneer het SERIEUS is !
Ik zeg dit niet om dwars te zitten maar ik wil het gewoon gezellig houden hier, want het is de laatste tijd al erg rustig !!!
Laatst bewerkt: 8 okt 2006