1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

studie financiering

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sun_Zize, 23 jan 2006.

  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik zal hier mijn situatie ook maar is plaatsen:

    Had in November bij de Hogeschool Rotterdam al een verzoek tot uitschrijven gedaan, toen daar echt totaal niks van gehoord. Tot nĂ¡ december, toen kwam er een brief binnen dat het verzoek gehonoreerd was en ik eind december uitgeschreven zou worden. Januari dus nog stufi ontvangen. Maar als ik nu op studielink.nl kijk, nog zo'n achterlijk instituut trouwens, dan staat er dit (al sinds November dus):

    Status: Verzoek tot uitschrijven
    [​IMG] Wacht op resultaat verzoek tot uitschrijven

    Dus ik mailen naar de HRO.. word ik net opgebeld door 1 of andere administratie muts die me op een belerend toontje begint te vertellen dat ik die stufi niet had mogen ontvangen, en dat ik dat nog terug moet gaan betalen met een boete waarschijnlijk en dat daarom die status nog op verzoek tot uitschrijven staat bij mij, ofzo, ze lult maar wat want hierna verandert ze weer van standpunt. Want bij hun staat er wel dat het verzoek tot uitschrijven gehonoreerd en uitgevoerd is en doorgegeven aan IB-groep (DUO). Dus ik probeer haar te vertellen dat bij mij die status al zo is sinds November dan zegt zij weer "Nee dat is niet zo!" Ja GVD, dat is wel zo, ik zie het toch 8)

    Dus dan moet ik van haar maar naar het kantoor van de IB-groep op de Kop van Zuid in fucking Rotterdam met een printje van die status. Ja doeiiii _0/ die is gek. Lijkt me sowieso raar dat ik met de IB-groep moet praten terwijl die niets te maken hebben met de correspondentie tussen de HRO en studielink. Dus dat maak ik haar duidelijk, zegt ze weer half boos dat ik dan maar met studielink moet bellen.

    Wat een puinzooi daar zeg, dat mens weet het zelf eigenlijk ook niet dus.. was al een administratieve ramp toen ik daar op school zat, dus ik had het kunnen weten. |:-

    Iemand tips hoe ik dit moet aanpakken?
     

Deel Deze Pagina