Platforms Xbox360 Uitgever THQ Developer Reflections Interactive Genre Arcade/Simulatie racer Release datum 31 augustus 2007 Belangrijke Features -Online Multiplayer -User Created Content Game info Stuntman: Ignition is het vervolg op een populaire Playstation 2 titel waarin racers de rol aannemen van een Hollywood stuntman. Je zult dan ook in de meest bloedstollende situaties gegooid worden als stuntcoureur en de dood in de ogen kijken als je halsbrekende toeren uithaalt voor een zo mooi mogelijk resultaat op de camera. Als je slim bent dan wordt je ook nog creatief op de set en zorg je voor improvisatie en sensationele momenten die de regisseurs zelf niet eens bedacht hadden. Dit zorgt er vervolgens voor dat je de meest interessante baantjes krijgt in de grootste films en commercials. Op deze manier zul je zes verschillende unieke filmthema’s aflopen en 36 verschillende banen aangeboden kunnen krijgen. Met meer dan 25 verschillende voertuigen, waaronder sportauto’s, exotische klassiekers, motoren en een hovercraft zul je naast op de set ook in de ‘Stunt Constructor’ je eigen stunts en stuntsets in elkaar kunnen zetten. Vervolgens kun je hiermee online gaan en andere bestuurders uitdagen om jouw score op deze zelf in elkaar gesleutelde baan te verbeteren. Dit kun je aan hem alleen over laten, maar de baan is ook samen te betreden voor de ultieme strijd om de titel ‘beste stuntman’. Het spel hoopt de adrenalinepompende actie van spectaculaire achtervolgingen in de bekendste films te pakken en spelers de vrijheid te geven zelf stunts te bedenken. Features -Custom Soundtracks -In-game Dolby Digital -Live Aware -Online Multiplayer -Online Scoreboards -User Created Content -Widescreen Filmpje's Klik Screen's
ik verwacht niet veel van dit game.De eerste werkte meer om mijn zenuwen.Maar misschien wordt deze beter
Als je deel 1 toendertijd uitspeelde, bleef er nog maar weinig over van de game.. Alhoewel de 1e keer spelen wel erg tof was
lijkt mij wel erg tof... maar wat ik hoorde van die eerste versie dat ie zo frusterend was dat ik er nog niet uit ben of ik hem wel haal...
Hell no dat ik deze game koop. Kan ik weer geld ophoesten voor nieuwe controllers! Datzelfde probleem had ik ook met ninja gaiden:black maarja die game is gewoon de shit!!
Krijg je eerst een hele mooi teaser voorgeschoteld (die op de frontpage), krijg je vervolgens ingame materiaal te zien. Spuuglelijk. Nee, doe dan maar burnout. Weet ook niet precies waar dit spel heen wil? Lijkt op burnout, maar dat heeft met de titel zelf niets te maken.
Je kan hem nu wel downloaden, maar bij mij duurde het erg lang. Net de demo gespeeld. Ik vond het er niet echt geweldig uitzien kwa graphics. Misschien doet THQ daar ook niet zoveel aan, omdat Stuntman echt de enige in zijn soort is in de gamewereld. De missie op het ''ICE'' vond ik het leukst van de demo. Misschien halen als die goedkoper is geworden. Maar deze screen met die monstertruck ziet er toch wel aardig uit.
Dat zegt meer over jou dan over de game. Het is zeker geen kutgame, maar wel TERGEND moeilijk. Dus dan is het begrijpelijk dat je hem na 22 seconden weglegd.
Kheb de 3 missies gedaan, maar ik vond 't niet echt je van het, komt denk ik omdat je je echt aan je missies moet houden anders kan je meteen opnieuw beginnen..