Stuur X.BOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gerbo, 21 feb 2003.

1. Gerbo

Gerbo Guest

Wie weet of er binnenkort een nieuw stuur uit komt voor de
    X.Box ?

2. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Van Logitech komt er geloof ik eentje binnenkort. En er is er al een van Thrustmaster.

3. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De 360 Modena Force GT van Thrustmaster zoals besproken in de xbm heb ik nog nergens gezien, zelfs niet op www.thrustmaster.nl, verder hoop ik dan dat logitech met de driving force voor de xbox komt, heb nu de 'normale' versie van de 360 Modena Trhustmaster en deze haalt het niet bij de driving force van logitech die ik voor de ps2 heb.

Laatst bewerkt: 22 feb 2003
  4. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    We verkopen em bij Bart Smit (Leiden), die 360 Modena.

5. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0

haha lol nieuwe naam voor de xbox = X.Box :+

6. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Stuur X.BOX

pest die newbie nie zo

7. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok excusez-moi :p

maaruh er komt een nieuwe stuur namelijk de

Modena 360©Force Feedback

8. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb truiwen de 360 standaar en ik vant hem echt kut maar was bij gebrek aan beter

9. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook de standaard versie (heb nog nergens de FF versie gezien) en je hebt gelijk, de kwaliteit is bagger, maar zoals je al zei bij gebrek aan beter, had gehoopt dat logitech al met zijn Driving Force voor xbox was gekomen maar helaas, misschien dat ik een keer een projectje start om de thrustmaster te ontleden om te kijken wat er te verbeteren valt.

Die FF versie van Thrustmaster is er volgens mij alleen nog maar in gedachten, heb nog nergens info kunnen vinden. De review in xbm 3 geeft ook geen informatie over FF want men spreekt hier weer over 'rumble' kracht, wat volgens mij vibration is en dus geen FF.

voor mijn ps2 gebruik ik de Driving Force van Logitech

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik had eigenlijk gehoopt dat Microsoft zelf een van haar stuurtjes uitbracht, die altijd van een vrij redelijke kwaliteit waren.

11. is deze madcatz goed en weet iemand hoe duur hij is

12. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf zit ik op Logitech of MS te wachten dat zij komen met een goed stuurtje.

13. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Jammer dat er nooit een contactsleutel inzit en een meer realistisch schakel systeem :D dat zou pas cool zijn, echt je auto starten enz. lekker klooie met het gaspedaal :D

14. wat vinden jullie van dit stuur van trusht master

15. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Tsja.. ik heb dat ding dus ook.. maar ik gebruik hem niej vaak. want het voelt allemaal helemaal niej prettig... tvoelt heel slap enzo... alsof je het allemaal zo afbreekt.
    Maarja ik had voor me computer een Sidewinder van Microsoft, die is dus wel degelijk en goed... Als ze zo'n ding nou es voor de xbox uitbrachten...

16. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het eens met offtrack, heb onlangs dit stuurtje aangeschaft wegens gebrek aan betere, de kwaliteit valt tegen, had gehoopt dat logitech zijn Driving Force zou uitbrengen voor de xbox maar tot nu toe geen reactie/informatie.

Gebruikt het stuurtje bij Racing Evoluzione geeft toch een extra dimensie aan het spel, hoewel het het niet haalt bij de combinatie PS2, GT3 en Logitech Driving Force.

Deel Deze Pagina