Ik wil me een stuur met pedalen en heel de shit aanschaffen voor mijn box maar lig nog in dubio welke et wordt. Het is schijnbaar heel moeilijk een aantal verschillende merken in de winkels te leggen dus ik ben bang dat het een online bestelling moet worden.. Vraag blijft dan welke? De 360 Modano Ferrari (of iets dergelijks) heeft volgens reviews op inet klote pedalen die niet goed reageren. De Mad catz M2 schijnt geweldig te zijn maar heeft schijnbaar de neiging midden in een game de connectie te verbreken waardoor je op start moet drukken om verder te kunnen gamen... En gezien dat ik gelezen heb (van meerdere bronnen) dat dit regelmatig voorkomt is dat ook weer kut natuurlijk.. De vraag is dus, wie oh wie hier heeft een stuur met pedalen voor zijn box en is er ruimschoots tevreden over.. En vermeld dan ook even meteen waar je hem vandaan hebt en wat ie gekost heeft wel zo leuk.. Hopend hierop veel reacties te krijgen.. (oh jah en als er een stuurtje is wat goed werkt, betaalbaar is EN universeel (ook bruikkbaar op de cube bv) dan is het natuurlijk helemaal top). De Mad Catz Universal M2 schijnt goed te zijn, maar kan ik nergens online bestellen...
in dtm competitie heeft er eentje in stuur, 9de/10de pagina staat ie ergens, misschien kan hij je wat vertellen (in pm ofzo)