Sinds het sub forumpje MotoGP: Ultimate Racing Technology bij het live gaming forum, dacht ik mischien heb ik wel een leuk ideetje voor het forum luidt als volgt: Waarom maken jullie eigelijk geen sub forum bij games waar mensen alle nieuwtjes kunnen plaatsen over games (denkt aan nieuwe screens, nieuwe info, waneer het spel uitkomt enz enz..). En dat iedereen gewoon discuseert op het games forum over de games (hoe ze het vinden, revieuws, previews enz enz...). Wat vinden jullie van het idee?
Als een user een nieuwtje heeft (wat niet echt heel vaak gebeurt) plaatst die het gewoon in het goede forum of submit hij het. Het zou misschien wle leuk zijn als er heel vaak users waren die screens poste enzo... maar ach daar hebben we de MP voor toch.
Nou is toch best wel vaak hoor. Kijk alleen almaar naar halo2 komen ook steeds nieuwtjes bij enzo. Maar wat bedoel je met MP?
mja, lijkt mij wel vet zo een sub-forum, maar die screens enzo worden toch vaak eerder gepost door de XBW-crew zelf, die hebben de press contact (dat is toch zo ). niet echt nodig lijkt mij, maar wel vet
Dienen de [Centrale] threads niet voor dit? Als een member een nieuwtje vindt en er is geen centrale thread van maakt hij gewoon een nieuw topic (bv: Nieuwe screens van Doom III).
Maar nieuwtjes van members, die komen nu allemaal gerotzooid overal te staan, en een speciaal forum ervoor is toch goed? Dan worden de modjes ook geholpen met zoeken, en het zal meer gebruikt worden dan nieuws inzenden. Goed idee! Maar dat is misschien heel persoonlijk (maaslander )
Hehe gellukig eentje die achter me staat . Maar ze zijn meestal toch niet zo in de stemming van mijn ideën ook deze niet .
Van mijn ideeen ook niet hoor, maarja, je moet ze soms hun anti-zin geven he EDIT: Bovendien heeft het ook nog andere voordelen, lidjes die echt ff het ALLERVERSTE nieuws willen zien kijken ff in die subforum, en zien al nieuws voor het op de mainpage staat En dat is toch geweldig, jullie zouden gewoon werkloos kunnen worden
ik vind het ook een heel goed idee, want er zijn dingen die niet op de mainpage komen en wel in het forum.
Post het in het forum als je denkt dat het een leuke discussie op kan leveren. Simpel. De mainpage is voor nieuws en de nieuws-submit voor het melden van nieuws bij de crew.
Word nooit gekeken bij nieuws submit(gaf spleasure is een x toe toen ik het vroeg)maar het sub-forum lijkt me wel wat.Hoeft niet eens zo druk te worden ofzo maar het is wel handiger(lijkt me)IMO.
Uhum. Ik kijk elke dag in de nieuws submit. Spleasure is geen content-crew dus ik vraag me af waarom hij daar zou moeten kijken Ja ik weet dat hij graag mensen bant die er misbruik van maakt
Nieuws van 25 april.. Dat heeft allang op de mainpage gestaan. Toont dus maar aan dan een sub-forum voor nieuwtjes suckt