ik heb in subiyu terminal die 2 gasten dan op beat lijken moeten hun rug bespuiten.En nu heeft die radio man van rokkukia radio mij meegezogen en ik zit nu in een land waar ik zwarte mensen moet dood doen.Maar als ik daar tegen rij dan vallen ze om maar er gebeurt niets met die zwarte mensen.Wat moet ik doen.
Je moet die mensen niet doden. Je moet Rokkaku Gouji doden die helemaal bovenin op een torentje staat. Neem genoeg spuitbussen mee. Je moet helemaal met truukjes, grindend over telefoonlijnen en borden naar boven op die toren komen. Het beginpunt is bij een wenteltrap, niet de trap zelf maar er is een schuine rail naast waar je over moet grinden. Op 't laatste af springen tegen een bord--> springen op een kurkentrekker --> springen op een bord --> die grind je op een rail --> dan nog een paar borden en telefoonlijnen zodat je helemaal bovenaan komt. Het vergt wat oefening. Eenmaal bovengekomen moet je de aanvallen van A.Ku.Mu (= getransformeerde Rokkaku Gouji) ontwijken en 2 keer een boost tegen hem uitvoeren. Nu verschijnt er op zijn buik een graffiti teken, spuit daar zijn levensbalkje leeg en je hebt hem verslagen. Je zult wel eens naar onder moeten gaan voor nieuwe spuitbussen.