Submit news

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pejannl, 15 okt 2002.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Hoi redaktie. Als ik een news item submit op de homepage, krijg ik dan feedback of dat item ueberhaupt gebruikt wordt? Dat zou ik nml wel fatsoenlijk vinden. Het verbaast mij een beetje dat ik vanmiddag om pakweg 17:00 een news item aanlever en vervolgens a: niets terugvind en b: niet eens even feedback krijg.

Dat is niet zoals het hoort!

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    :eek: !!

Ik heb helaas niks gehad!! Ik zal checken!

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Email adres vermelden he, anders kan ik je nooit terugmailen.

4. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb zovaak news gesubmit en ze zetten die geen eens op het frontpage of ze zetten nooit bij door wie het gesubmit is en als ik het gaan posten bij de forum gaan ze ook al weer zeiken van gebruik de volgende keer de submit button nou die ga ik dus niet meer gebruiken:{

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan niet van ons verwachten dat wij alles plaatsen. Meeste wat we binnenkrijgen is niet interessant, of bestaat uit niet veel meer dan "WHAA SHENMUE 2 OP XBOX" zonder link of iets dergelijks.

6. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, ik had een keurig newsitem gestuurd met een foto van de nieuwe Lara Croft (die toevallig een Nederlands fotomodel is). Misschien niet van toepassing op de Xbox, en daarom wellicht niet in aanmerking komend voor plaatsing, maar ik had het wel netjes uitgewerkt en zonder "taalvouten" aangeleverd. Dan mag je toch op z'n minst even een reaktie van de redaktie verwachten want om het maar gewoon dood te zwijgen als iemand zich moeite doet is ronduit onfatsoenlijk.

Het was in elk geval de eerste keer en meteen ook de laatste keer dat ik die submit button gebruik. Als hulp niet op prijs gesteld wordt kunnen jullie dat beter even op de FP melden. :mad:

Ik vind het net zo onfatsoenlijk als iemand je een demo disk aanbiedt en je niet eens even "ja, graag" of "nee, dankje" terugmeldt, Woutertje...

http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=8645&perpage=15&pagenumber=2

Misschien ben ik een oude(rwetse) lul, maar een beetje fatsoen mogen we toch wel van elkaar verwachten, hiero. Dat maakt het forum kwalitatief nog beter dan het al is.

Groetjes, Pejan (teleurgesteld)

Laatst bewerkt: 16 okt 2002
  7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom wordt ik hier aangevallen voor dingen waar ik vrij weinig aan kan doen? Ik heb het al druk zat en ik kan dus niet nog eens een paar minuten besteden aan het opzoeken van je email adres en je netjes een mailtje terugsturen hoe graag ik dat ook zou willen. Uiteraard apprecieren we de mensen die de nieuws submit volgooien, maar zoals jij zelf al zegt : Het nieuw dat je submitte was neit relevant genoeg voor plaatsing.

Over die demo : Ik heb je post niet gezien, ik zie veel op het forum, maar niet alles.Val mij dan ook niet aan op iets dat ik niet gezien kan hebben.

Wouter (snapt de commotie niet)

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Overigens is het nieuws-submit systeem nog lange niet perfect, dit is al paar keer aangekaart bij Jorrit maar die heeft daar nog niks aan gedaan.

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Mijn bericht was niet bedoeld om jou aan te vallen. Maar als jij namens de red. gaat skrijve krijg je ook de reaktie die voor de redaktie bedoeld is. Ik realiseer me bovendien wel dat jij niet alle berichten in de forums kunt lezen, maar mijn reaktie aan jou stond pal onder je eigen bericht.

Edoch... Als ik me de moeite neem om een nieuws item geheel uitgewerkt aan te leveren, en daar misschien wel 15 minuten of langer mee bezig ben, dan is het voor jullie een koud kunstje om in minder dan een minuut een PM-metje aan de usernaam te schrijven met "thanks but no thanks". Dan ontwikkel je daar maar even een standaard mailtje voor, want dat hoort nou eenmaal zo.

En kom me nou niet aan met "we hebben het al druk genoeg" want dat is kletzkoek. Als je de nieuwsitems van anderen aangeleverd krijgt dan scheelt je dat juist een hoop tijd en dat is op zich een reden om members te stimuleren om mee te helpen.

'Nuff said'. <end of topic> wat mij betreft. Blijft echter staan dat je van mij niet meer op nieuws items moet rekenen want ik heb nog wel anderen zaken om mijn tijd mee te verdoen.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zeg niet dat XBW het druk genoeg heeft (wat wel zo is, zijn veel dingen achter de schermen aan het regelen) maar dat ik het druk heb en mijn leven staat gelukkig niet alleen uit XBW.

Ik kan het trouwens moeilijk geloven dat jij met onderstaande zo'n 15 minuten bezig bent geweest

Zoals je zelf al zei in de submit : Helaas alleen voor PS2 en PC. Hier kunnen wij dan toch niks mee en daarom heb je denk ik sowieso niks te klagen (of ga ik hier een beetje te agressief de zaak bekijken?).

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, echt wel. Want voordat ik dat korte stukje schreef heb ik het nieuws wel even geverifieerd en dat kost tijd. Het heeft nml geen zin om onzin te publiceren en dus heb ik eerst gecontroleerd of het nieuws ueberhaupt klopte.

Vervolgens een stukje getikt via die submit button. Toen ik het verstuurde liep ik tegen een fout in jullie webserver (!!) en moest ik de link opnieuw opzoeken en heb ik het stukje nogmaals getikt. In totaal kostte me dat beduidend meer dan 15 minuten, maar dat komt gedeeltelijk doordat ik niet gewend was om met dat mottige invoerscherm om te gaan.

Je leest mijn post niet goed, denk ik. Zoals ik eerder schreef is het een koud kunstje om dat even te melden. Ik klaag niet dat ie niet geplaatst is, ik 'klaag' wel (lees: ik verbaas me er over) dat niemand in de redaktie kennelijk het fatsoen heeft om dat even aan de schrijver te melden.

12. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
  13. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, ik zal het nog eens proberen. ;)

14. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  15. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Pfff wat zeuren...
    Ik stuur ook wel is wat in (meestal gewoon op de email van mirik) maar het kan me geen ene fuck schelen of ze er wel of niet wat mee doen..
    en altijd als het geplaatst wordt krijg je wel de credits..(is bij mij iig altijd nog gebeurt)

als we op een leuke community al moeten zeuren over regeltjes of netjes enz.. :{

16. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik zeg niet dat jullie slecht doen maar laatst dat ik een news had gesubmit en het stond ook op de frontpage maar me naam staat er geen eens bij :{

Deel Deze Pagina