Nou, ik had een keurig newsitem gestuurd met een foto van de nieuwe Lara Croft (die toevallig een Nederlands fotomodel is). Misschien niet van toepassing op de Xbox, en daarom wellicht niet in aanmerking komend voor plaatsing, maar ik had het wel netjes uitgewerkt en zonder "taalvouten" aangeleverd. Dan mag je toch op z'n minst even een reaktie van de redaktie verwachten want om het maar gewoon dood te zwijgen als iemand zich moeite doet is ronduit onfatsoenlijk.
Het was in elk geval de eerste keer en meteen ook de laatste keer dat ik die submit button gebruik. Als hulp niet op prijs gesteld wordt kunnen jullie dat beter even op de FP melden.
Ik vind het net zo onfatsoenlijk als iemand je een demo disk aanbiedt en je niet eens even "ja, graag" of "nee, dankje" terugmeldt, Woutertje...
http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=8645&perpage=15&pagenumber=2
Misschien ben ik een oude(rwetse) lul, maar een beetje fatsoen mogen we toch wel van elkaar verwachten, hiero. Dat maakt het forum kwalitatief nog beter dan het al is.
Groetjes, Pejan (teleurgesteld)
Laatst bewerkt: 16 okt 2002