Heu... Als iemand een nieuwsbericht post, en daarna ontdekt dat het nogal stom is wat ie schreef, is er dan een mogelijkheid om de submit weer in te trekken of is er een mailbox waar je een melding naartoe zou kunnen sturen? Ik heb er zojuist maar een 2e nieuwsbericht achteraan gestuurd in de trant van "delete mijn vorige bericht maar gauw", maar is dat nou helemaal de bedoeling?
...er van uitgaand dat de XBW redaktie meer weet dan de nieuwe submitter, dus? ... in dat geval is het dus zinloos als je nieuws submit want dat nieuws is al bij de redaktie bekend want anders zouden ze nooit kunnen weten of het onzin is of niet... euh... Was er nou eerst een kip of was er eerst een ei?
...er van uitgaand dat de XBW redaktie meer weet dan de nieuws submitter, dus? Wat ik bedoel te zegschrijven is, dat als iemand een serieuze post stuurt (en ik vind mezelf toch wel alleszins serieus als ik een nieuws item aanbied), dan moet je mij eens vertellen hoe iemand anders de kwaliteit van zo'n item beter kan beoordelen dan ikzelf. Een XBW redakteur is geen Godheid of zo. Een XBW redakteur is gewoon een (hopelijk serieuze) gamer, net als jij en ik, die bereid is om een hoop tijd te steken aan het onderhoud van een website. Iemand die zijn best doet om nieuwtjes te vergaren, forums te onderhouden, leuke dingen voor de site te verzinnen, websitesoftware aan te passen, enz enz enz... Ze zullen hopelijk dankzij hun werk inmiddels wat ingangen her en der hebben om wat Xbox gerelateerde dingen aan de weet te komen, maar dat neemt niet weg dat het allemaal gewone mensen zijn. With all due respect, overigens, want dat verdienen ze zeker!