Ik vraag me af hoe je quests van mensen kunt krijgen. Ik had bijvoorbeeld gelezen dat je een vrouw tegen kunt komen die haar concurrent verdenkt van louche zaakjes en dat je die concurrent dan moet achtervolgen enz. Maar ik ben nog niemand tegen gekomen die mij een quest heeft gegeven! Hoe moet dat?
Maakt niet uit wat je level is, die quest waar je het net over had vind je in Imperial City. In Market district heb je een winkel genaamd Good as new, de vrouw die daar achter de toonbank staat heet Jensine en geeft je de Quest.
Jij hebt nooit een Morrowind ofso gespeeld ofwel? Dit soort Quest die jij bedoeld krijg je gewoon via mensen. Je hoeft helemaal niet ver in het spel te zijn wil je dit kunnen. Het kan namelijk al meteen in het begin. Je zult alleen even mensen aan moeten spreken op straat en in de kroeg. Vanzelf zul je dan dit soort Quest krijgen, waarbij mensen jou hulp in roepen. Suc6 !
Ik denk dat de vraag van de threadstarter hiermee wel beantwoord is, verdere vragen dan ook graag stellen in de Algemene Oblivion Helpthread. De handleiding van het spel lezen scheelt ook al een stuk Dicht.