[XOne] Subscription code invalid

Discussie in 'Games' gestart door Banjy, 18 jul 2004.

1. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik dacht vandaag eens even Live te gaan vernieuwen... :mad:
    Ik wil eerst een gamertag aanmaken met een 2 maanden trial kaart...
    En er dan een 12 maanden code overheen gooien...

Alleen ik heb nu al 2, 2 maanden kaartjes gebruikt en bij beide zegt ie dat ze invalid zijn! :mad: :mad: :mad: Hebben jullie dit probleem wel eens eerder gehad? het kan toch niet zo zijn dat de codes uit de roelering zijn gehaald ofzo??? :confused:

Ik heb al met kleine en met hoofdletters geprobeerd

I need Help!

Wie er voor kan zorgen dat me code toch werkt... Dank ik hartelijk! _O_ _O_ _O_

Antwoord: Subsription code is verlopen en niet meer geldig. Maar er zijn nog steeds wel geldige Trial kaarten beschikbaar.

Laatst bewerkt: 20 jul 2004
  2. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ring Ring Telefoon, bel ze ff..

3. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Op zondag avond? :9 Als jullie indd niks weten bel ik ze zo snel als ik kan :) Maar dat is neem ik aan morgen pas?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    tja de actie is verlopen... dus je moet een recent live spel kopen ... dus het kan kloppen dat ze invalid zijn

5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    zit een houdbaarheids datum op die kaartjes.

6. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    ohhhhh... das pokke.. Is er niet een mogelijkheid dat MS me een nieuwe geeft? *) Want opzich is het toch wel minder ik heb er vind ik wel degelijk recht op aangezien ik min of meer toch €60 euro of €120 euro voor 2 kaartjes heb neergeteld (heeel letterlijk bekeken dan he) En ik heb nu eens goed gekeken en ik zie ergens een hele vage kleine datum staan....Is er niks wat ik er aan kan doen? :'-(

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    op de trial kaarten wel (zie de achter kant van het kaartje)... op de starter kits niet

Nope ... je zou naar de winkel kunnen gaan en vragen om een trial kaart of een nieuw live spel spelen

Laatst bewerkt: 18 jul 2004
  8. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb het gezien indd, dus het heeft ook geen zin om MS morgen even te bellen?

PS ik heb er maar eentje gevraagd in die thread... Ik hoop dat er nog mensen zijn met "valid" codes die mij een hele grote dienst willen bewijzen...

9. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij was die actie gewoon tijdelijk en krijg je nu ook geen trial kaarten meer bij nieuwe live games. alle kaarten die je nu nog krijgt zijn volgens mij ook over datum.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nope die zullen je het volgende antwoord geven als je het spel kort geleden hebt gekocht

"Ga naar de winkel en vraag een andere trial kaart"

maar je kan het proberen

11. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het eigenlijk niet weten.. Ik hoop het niet O-)

Ik heb helaas die games al tijden geleden gekocht...dus dan maar genoegen nemen met 12 maanden live.... :'-( HeHe opzich ook geen ramp...

12. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    misschien heb je een letter voor iets anders aangezien? bijv. een acht voor een 9?

13. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Nope ze zijn gewoon verlopen :'-( Ik heb ze allebij een aantal keren geprobeerd

14. thabo

thabo Zwabbo

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb r een van april, en die is nu al verlope ofzo... k heb t ook al heel vaak geprobeert

15. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is de actie nu gewoon afgelopen? Of moet je gewoon een recentere hebben?

16. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Zo misschien een nieuwe idee voor de threadstarters met een vraag: Je eerste post editen en daar het antwoord in verwerken... Bij een kleine thread zoals deze hoeft dat natuurlijk eigenlijk niet maar misschien dat het wel handig is bij die hele lange threads. Zie boven dus maar :)

Deel Deze Pagina