Ik ben de laatste tijd dus bezig om ondertitels samen te smelten met gedownloade films tot één bestand. Deze bestandjes zet ik om in VCD formaat om in m'n DVD speler af te spelen. Nou heb ik daar wel de goede programma's voor alleen ik mis er nog één. De gedownloade subtitels lopen vaak niet gelijk met de film . Weet iemand hier waar ik een Subtitle synchronizer kan downloaden zodat ik eindelijk die subtitles gelijk kan krijgen. Please help /me zoekt al eeuwen
Op www.ondertitel.nl staat alleen maar info over vertaalsystemen ofzo maar niks over Synchronizers... Of ik ben blind...
ondertitels is t he met een s maar je moet gewoon ff zoeken weet zeker dat erover iets staat anders moet je desertfox ff pmen die heb 8 mile ondertitelt die weet wel hoe het moet
als je dat wil doen ben je erg lang bezig ik zet hem vrijdag wel op internet ik heb 'm ergens op me andere comp staan en daar kan ik vrijdag weer bij en kijk dan tog nog ff op Black Phantom's Subtitles of daar een goeie ondertiteling bij staat
Het is inderdaad goede site maar dat synchronizer programmatje Vladimir's SubSync 0.2.11 kan ik nie Ge-unzippt krijgen ligt dat aan mijn oude troep, of aan het programmatje
Hoe kom ik dan aan Ripnot??? Ik moet hem echt hebben voor de film: "The green mile" Eindelijk gedownload duz nu moet ie het ook goed doen... Is er geen site voor die Ripnot of kan het via download.com Mauriz?
Tezzla kijk eens op www.ondertitels.nl en ga dan op zoek naar de persoon ABDUL, klik op zijn "www" icoontje daar staat alle info die je nodig hebt.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik Vladimir's SubSync 0.2.11 eindelijk geunzippt heb gekregen, Hij deed het eerst steeds niet. Vladimir's SubSync 0.2.11 is ook een sub sync proggie en ik denk dat ik het daar wel mee red. Maar hoe bedoel jij zoeken naar ene Abdul???? bedoel je op het forum van www.ondertitels.nl of in het gastenboek (lol)
De persoon op die site heet ABDUL .... en die heeft weer een website waar alles stapvoets wordt uitgelegd....
Sorry Flamingo maar het is me al gelukt Eindelijk kan ik m'n films nu goed zien :') /me bedankt ieder