subwoofwer

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mikalanca1, 28 okt 2010.

1. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi ik heb een vraag ik heb een sub maar ik zou wel een maniertje wie wette om hem harder te later klinken miss op een deken zetten . Ik heb een logitech z323 (20wattsub) en als ik heb een betje bas in het lietje heb en een beetje hard ga doen hoor je in de beat geplof en beetje gekraak beetje raar hoe komt dat? thx

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    =(

Waarschijnlijk omdat je subwoofer gewoon simpelweg niet harder kan dan dat? Je kan een sub niet echt harder laten klinken..

3. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken iemand die heeft z,n sub op zijn bureau die gaat best hard maar die is ongeveer net zo krachtig (hij heeft houte vloer) ik heb hen naast me voeten kan je miss harder laten klikne met dekens ofzo_Of ook op me bureau enz

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dekens niet echt helpen. En die subwoofer van je mattie klinkt misschien harder door de houten vloer

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Gewoon een SVS PB13 Ultra DSP kopen.

Heb je 1000watt... kost wel 1936,- euro maar hebbie wel wat ehhh...

:+

Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  6. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de best positie voor subwoofer en speakes 2.1 speakes dus

7. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd in een hoek neerzetten zodat de bass weerkaatst wordt, de kamer door.

En voor de TS, je kan hem niet "harder" laten klinken. Een deken zal de bass alleen maar dempen. Het beste resultaat behaal je met een ondergrond die geen geluid absorbeert (hout is prima)

8. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee dan weet ik dat. Helaas gaat de sub niet in de hoek want ik heb we bureau in het midden.Ik heb onder de sub een houten plank. Nog mee goede posities voor 2.1 speakers wil ik het graag weten :)

9. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik had nog een vraag die maat van mij heeft een logitech x220 en ik heb een logitech z323 welke speakers set gaat harden en welke sub gaat harder, en is het verschil groot bedangt.

10. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    :'-(srrysly?

De Z323 kan harder, kijk hier voor de details

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gast. Leer Nederlands.
    Of doe wat meer moeite. Dit is tenenkrommend.

12. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu de creative a200 en de logitech z323 samen gebracht op me pc en daar zit wel een hoop bass in en geen gekraak lekkere harde beat maar bedangt voor de tips en commentaar.

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Geen dang.

Kon het niet laten.

14. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey nog een keertje.Ik heb een mp4 en die heb ik aangesloten aan de creative (as) inspire a200 en mijn logitech z323 op 1 liedje en vergeleken.Maar wat mij opviel is dat er veel beter geluid in de creative in zit.Omdat :hardere bass,heldere satelieten,soms geplof bij beats, ag ja..kan. Maar bij de logitech is: hol geliud sateliet, geplof bij bass bij harde beat. Maar de watt sub van de logitech is 20(rms) en de a200 is 5! wrm klinkt hij beter? Of ligt het aan me mp4 want op pc dan klinkt me logitech wel lekker maar ploft wel.

15. JeePee

JeePee Guest

Omdat vermogen bij een sub lang niet alles zegt.
    En kom op man, je wilt een 'dikke beat' uit een setje van 30 euro? Daarmee krijg je de buren niet aan het klagen hoor...

16. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar komop he. Ik kan tog wel met die boxen (logitech z32:cool: een beetje volume in gooie ik bedoel maar. Als ik een liedje ga draaien en ik doe zo op 50% moet ik de bass een heel wat lager doen op hem niet te laten ploppen normal staat hij tot de helft. En op 25% is er helemaal niks aan.En die sub van me maat logitech x220 die plopt helemaal niet.Hoe kan dat

17. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De source (bijvoorbeeld je pc/laptop/mp3speler) staat misschien vol open waardoor die gaat ploffen aangezien het signaal die de sub doorkrijgt veel te sterk is. (ik denk maar hard op..)

18. Brie

Brie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was je bezopen toen je dit schreef of zijn je toetsen verkeerd op je keyboard geplaats!

Maar hier is de oplossing voor je 20Watt .. (zucht)
    http://hoorscan.nl/doe-de-hoorscan/

19. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is een hoortest daar heb ik niks aan...brie

20. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Dit hele verhaal word alleen maar leuker als je een paar pilsje op hebt :p

Deel Deze Pagina