das minder vooral dat beide uitgesteld zijn want dan kan ik anders eerst fable uitspelen en dan sudeki
Klopt. Is gevonden door een journalist van GameGossip.com. Althans, dat van Sudeki. Het vreemde is is dat Sudeki eerst werd uitgestelkd naar 'summer 2004' en dat er later weer 'spring 2004' stond. Nothing is certain.
Van Fable wist ik het wel een beetje. Maar van Sudeki had ik het niet verwacht. Ik dacht dat die ongeveer begin van de lente zou komen. Ik vindt dit echt een slechte zaak. Dat ze een game tot in de puntjes perfect willen maken kan ik begrijpen, maar zit dat niet met van die release date's te gooien en hou gewoon je smoel. En is het echt dat ook halo al weer is uitgesteld. Tjonge jonge.
ik had gehoopt op sudeki in maart, halo2 in april en dan fable kort daarna, het mag niet zo zijn, helaas
volges mij is alleen fable naar de zomer gezet en sudeki weer naar de lente verzet. http://xbox.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=16402
ik ben volgens mij een van de weinige hier op het forum die geen van de 2 spellen intereseert,dus het maakt mij ook niet zoveel uit dat ze uitgesteld zijn
Kan ik tot dan ff lekker Halo 2 spelen, dan speel ik ook geen 3 spellen door elkaar. Je koopt toch ook geen 2 spellen in de winkel op dezelfde dag(slechte vergelijking)...
je zou toch zeggen dat er tenminste één topper op 14 maart uit komt:{ Blijkbaar mag het niet zo zijn.