Bij gamekings heb ik Sudeki gezien, weet nou niet of ik het ga kopen, want het lijkt weer zo´n doorsnee actie-rpg. wat denken jullier evan?
Hij lijkt mij erg vet worden... De graphics zijn iniedergeval top, zoals je hier ook al kan zien . Zelf vind ik de hoofdpersoon er erg leuk uitzien. En de mengeling tussen RPG en Hack and Slash spreekt me ook wel weer aan, maar toch moet ik toch nog wat meer meningen van mensen horen (die het spel gekocht hebben als het spel uitkomt), wat die er dan van vinden.
Lijkt me te actiegericht deze game. Ik ga liever voor Fable, hoewel ik Sudeki wel in de gaten houd. Wacht wel op de reviews.
was het eigenlijk een review?? en inderdaad gewoon wachten op de reviews van mensen die het hebben gekocht
niet zeuren, zag er juist super vet uit. Deze ga ik dus echt wel halen hé. En zeker niet standaard iig
zeker daar kan je gewoon niet verschillen van mening het is gewoon zeer mooi en als de gameplay een beetje werkt is dit een topper
volgens die gamekings lui is dit spel dus niet zo perfect als we gehoopt hadden...... jammer kijk er al zo lang naar uit.
Bestaan geen perfecte games, iedeeen wil iets anders. Dit is gewoon een ubervette actie RPG, maar je moet er van houden anders vind je 'r geen hol 'an natuurlijk!
Lijkt mij ook een zeer geslaagde games, rpg's vind ik niet zo super, hack & slash ook niet, maar een mix ertussen zoals deze game of titels als Baldur's Gate: Darkly Alliance vind ik erg super. Hoewel deze titel nog wat meer rpg elementen heeft zal het me ongetwijfeld kunnen zoethouden voor vele uurtjes.