Sudeki Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door wehzel, 7 dec 2004.

1. wehzel

wehzel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen wie kan mij helpen verder te komen met sudeki ik zit nu bij nassaria song en die 5 noten maar ik snap er niks van :mad: kheb wel cheats gelezen van hoe die moet gaan maar snap niet hoe te gebruiken of heb je iets nodig???

wie helpt mij :D alvast bedankt _0/

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
  3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet alleen wel de link kopiƫren en dan plaatsen...gamefaqs doet moeilijk met linken ;) En hoe zet ik mijn html code aan :confused: Ok al gevonden...sorry

Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  4. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat stuk is erg lastig, heb ik ook met een walktrough gedaan omdat ik niet zo muzikaal en geduldig ben:p

Hoe ik het me nog herriner (kan fout zijn) is dat je voor je de cirkels hebt, en dan heb je rechts van je het hek en rechtsachter de lantaarn. Je moet dan in een stervorm lopen, dus eerst de cirkel rechtsonder, dan de cirkel linksboven, dan de cirkel rechtsboven, dan de cirkel linksonder, en dan de bovenste cirkel. Zo herriner ik het me, maar mijn geheugen is niet meer wat het was:p

Dus voor de zekerheid moet je even de walktrough checken

Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  5. Master Chief

Master Chief Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet goed luisteren naar de toonhoogtes van de klanken die je krijgt en dan moet je die na spelen op de 5 kleine platvormen op de grond, als ik het me goed herrinner meot je een soort van ster maken, maar kan me vergissen........

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Het is inderdaad een ster vorm, maarre....dit is toch echt geen moeilijk puzzel. 5 tonen varierend van hoog naar laag, probeer de hoogste en de laagste te vinden, en je hoeft er nog maar 3 te lokaliseren. 6 x proberen en je moet 'm hebben

7. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Die puzzel heb ik gisteren ook gedaan. Was ook effe bezig, omdat ik gewoon verkeerd luisterde, maar et is een stervorm inderdaad. Gewoon goed luisteren! Leuk spel btw.

Laatst bewerkt: 8 dec 2004

Deel Deze Pagina