1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki: tegenvaller?

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaL, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik belde naar een winkel om te vragen of ze RS3: Black Arrow binnenhadden en had ineens geinformeerd naar Sudeki, bleek dat ze die hadden. Maar nu eerst ik wat reviews van Sudeki bekijk blijkt dit 'gehypte?' groepRPGgame tegen te vallen...
    Ik vond de screens en informatie telkens heel erg goed die ik van het spel zag en het sprak me zeker aan mede door de lovende commentaar, maar nu blijkt dat van de 5reviews die ik bekeken heb het gemiddelde toch maar een 7, misschien 7.5/10 is. Hebben ze het te snel afgewerkt of werd het toch wat gehypt in afwachting van Fable? Geen Final Fantasy topkwaliteit voor de xbox in Sudeki?
    Iemand die hem al heeft misschien wat eigen indrukken? Want wat ik vroeger bijna een must-buy vond blijkt ineens toch heel wat minder geacht.
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    er is al een topic hierover, het heet Sudeki Toptitel?
     
  3. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het persoonlijk een meesterlijk spel. Beste gfx op xbox tot nu toe. En gameplay vind ik ook zeer ok!
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ok bedankt, ik had terjuist naar 'Sudeki' gezocht maar daar heb ik blijkbaar overgelezen dat die thread bestond.

    Andere thread
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    geen dank hoor:D
     
  6. Un-Xist

    Un-Xist Depraved Soldier

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sudeki een week geleden al gecheckt. by een m8 die 'm al had binnen gekregen en het spel is niet ZO geweldig de puzzles die je op moet lossen is gewoon simpel weg om je heen kijky en dan de puzzel uit voeren. Jammer genoeg zijn de puzzles niet zo goed als in Myst enz... De graphics zijn ook nog eens niet geweldig. TErwijl t op de screenshots er wel zo uit ziet:mad:. en de suffe battles is helemaal al erg
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2004
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    In de grote Sudeki thread kan je je mening geven over de game. Wat overzichtelijker dan nieuwe threads.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina