Is het niet een goed idee om de Xbazar alleen members binnen te laten die zoveel dagen lid zijn. Net zoals de green mile, alleen 90 dagen lijkt mij wat aan de lange kant. Zo kunnen gebande leden, niet meteen weer onder een andere nick aan de slag.
nee natuurlijk niet, dan zijn er toch veel minder mensen die wat aanbieden of kunnen reageren op je topics
Zal wel meevallen denk ik, zelf zat ik ook niet meteen om de Xbazar. Zelf dacht ik aan 15 dagen membership, voordat je op de Xbazar kan.
neej moet je egt niej doen want die mensen die geband zijn die komen toch weer over die 90 dagen ofzow weer terug op de xbazar
Vind ik helemaal niks. Ik vind dat je gewoon het recht heb om op het forum te komen voor de x-bazar. Ik ben hier eerst ook voornamelijk gekomen om in de x-bazar mijn spellen te verkopen/ruilen. En wat bereik je ermee als je 15 dagen membership voordat je in de x-bazar kan? Ik zie er het nut niet van in.
Opzich vind ik het niet eens zo'n heel gek idee, want als je bijvoorbeeld eerst een maand geregistreerd moet zijn, dan kun je ook zien of die persoon een beetje te vertrouwen is, want als we even terug kijken naar het voorbeeld van Weezle zijn verloot topic, dan weet je al dat hij zijn eigen nick zou laten winnen, namelijk Scoutmaster. Ik vind dan wel dat er ook een post aantal bij hoort, 50 ofzo, want dan kun je ook zijn gedrag zien en of hij ook echt is te vertrouwen en niet alleen zijn maand wachttijd heeft uitgezeten
is net zoiets als dit: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=41047 het lijkt me niet haalbaar, maar ik heb ook net een slechte deal gemaakt, vind ik dan erg vervelend, maar wat kun je er aan doen, na 90 dagen ergens in dat is zoo makkelijk fraudeerbaar. ik ga nu maar wat mensen in mn sig. zetten waar ik een goede deal mee heb gemaakt, en heb voor mezelf bedacht dat ik alleen maar met mensen deal die dat ook kunnen bewijzen, en anders sturen ze het spel maar 1e op. misschien een idee?
Ok misschien is 15 dagen te kort. Een minimale aantal posts is ook wel een goed idee voor erbij. neej moet je egt niej doen want die mensen die geband zijn die komen toch weer over die 90 dagen ofzow weer terug op de xbazar Dan hebben we in ieder geval 90 dagen geen last van hem gehad. Hij zal misschien terug komen, maar dan wordt hij waarschijnlijk weer gebanned. Dit zal een tijdje zo door gaan totdat hij er geen zin meer in heeft. Of hij gaat naar een andere site.
Ik hoor mijn naam? Het zou er niet echt betrouwbaarder op worden als ze pas na een X aantal posts/dagen geregisteerd toegang hebben. De boosdoeners weten toch altijd wel mensen te duperen
Misschien met dat onderhandelen misschien ik weet neoit of zit zin heeft dat je het met een tussen persoon doet dat eerste het geld naar en de game naar die tussenpersoon gestuurd wordt en dan verder door(tussen personen bedoel ik dan moderators bij want die zijn te vertrouwen!!)klein ideeetje
http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=37363&highlight=tussenpersoon (orgineel idee)