Suggestie: één groot Morrowind topic

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Eckie, 13 dec 2002.

1. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nu alle Splinter Cell-vragen in 1 topic zijn verdwenen is het help-forum al een stukkie beter te lezen, maar ik heb eigenlijk een andere reden waarom ik graag zou willen dat alle Morrowind vragen ook in 1 topic belanden. Het zit namelijk zo:
    Ik heb het spel Morrowind en in tegenstelling tot veel andere games is het uitvinden hoe 'de wereld' werkt een groot deel van de gameplay. Je loopt eigenlijk constant rond en praat met mensen om informatie te verzamelen over Morrowind, die je dan later in je eigen voordeel kan gebruiken.
    In het help-forum (en soms ook in het games chat-forum =() verschijnen threads met namen als: "[Morrowind] De koning van Vivec is onverslaanbaar?" en "[Morrowind] Vampier worden/weer terug veranderen?".
    Ik zie dit als spoilers omdat ik nog helemaal niet wist dat Vivec een koning had, en dat er een quest was waarin je hem moest verslaan. Ik wist ook niet dat je vampier kon worden.
    Om deze spoilers te voorkomen pleit ik ervoor dat ook alle Morrowind-vragen in 1 topic komen te staan. Wat vinden members en modjes hiervan? :)

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    naja, misschien wel goed idee... ik heb in elk geval soms wel wat vragen over morrorwind net zoals anderen & als je dan altijd thread moet openen voor 1vraagje
    mij stoort het eigl wel niet erg, maar andere...

3. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij ook wel een coolant idee

Deel Deze Pagina