Ik heb een ideetje, en het lijkt me opzich wel slim om dat te doen. Er is in ASEL een voetbal draad, waar veel members graag komen. Helaas is er al meerdere malen een post gemaakt door een medemember, met daarin alle uitslagen van die dag. Als je dan te laat doorscrolt, zie je meteen die uitslag. Is het dan een idee, om voor de mensen die graag de uitslagen willen, om daar een 2e topic over te maken? Met wedstrijdverslagen die daar dan ook gepost kunnen worden. (zodat het niet zo'n spamzooi wordt..) Gr GG.
Klopt, maar daar wordt niet altijd handig gebruik van gemaakt. Daarom is zo'n tweede topic zo handig, omdat je daar dan ongestoord kan posten over de uitslagen ed.
rigowie? Gewoon dwingen spoilertags te gebruiken. Wie dat niet doet, wordt geëxecuteerd Spoiler Ow-en is ook goed overigens
Mijn ideeën een beetje jatten zeker. Lijkt me goed, alleen vind ik het tegenovergestelde eigenlijk ook wel. Tussenstanden/Uitslagen etc kun je makkelijk vinden op elke andere sport/voetbalsite. Beetje nutteloos om dat in het topic te melden.
Waarom zou je? Mensen die zich interesseren voor voetbal zullen snappen dat het niet cool is om de uitslagen zonder spoilertags te posten. ipv een nieuwe thread zou je dus beter dringend kunnen verzoeken mensen spoilertags te laten gebruiken. Dat zou het toch op moeten lossen?
Is ook, maar het blijft toch vaak nog fout gaan. Ook al blijven we er op doordrammen. Buiten dat; alleen een uitslag/tussenstand posten heeft imo ook weinig nut.
Daarom is het een optie, om in dat andere topic, ook te kunnen discussieren over de wedstrijd die geweest is, om wedstrijdverslagen te posten, en de scheids verrot te schelden, tijdens live wedstrijden.
Dan krijg je dus 2 verschillende threads, waarin allebei gedicussieerd wordt, maar maar 1 thread waar uitslagen in gepost worden?
Als je geen uitslagen wilt weten, dan kijk je toch gewoon niet in die thread? Zo kun je het ook zien, vindt het een beetje onzin om geen uitslagen te kunnen posten, of mijn mening te geven over een wedstrijd terwijl ik rekening moet houden met mensen die uitslag nog niet willen weten... Dan kijk je toch even op Teletekst voor een verslag, of moet er persé gewacht worden op de Studio Sport... eeeh.... Talpa Sport uitzending (Jeuuh Talpa :{).