Beetje een praktisch ding, uit de banner van counterstrike maak ik op dat er nu een special op staat. Alleen als ik ga zoeken vind ik niks en dus zal het wel om een aankondiging gaan. Het is denk ik wel slim om dit te doen zodat je lezers trekt alleen misschien is het handig om wat beter aan te geven dat het om een toekomstig artikel gaat en wanneer het artikel online gaat. Er is nu alleen duidelijk wanneer de game wordt verkocht en men moet maar raden naar de datum van het artikel.
Deze week is een special Counterstrike week Dus de komende week word speciaal aan CS gewijd, er staat nergens dat er een artikel al over is toch ?
Zo'n banner geeft aan dat er een feature week is over een game en dat je over de hele week artikelen kan verwachten over die game, omdat we daar extra aandacht aan schenken.
O ok, thanx misschien handig om dit wat duidelijker aan te geven. Ik kreeg in elk geval de indruk dat er een counterstrike special was gearriveerd. Misschien ligt het aan mij maar ik denk ik meld het even.
Het is misschien wel handig om een nieuwsbericht te schrijven over de speciale-week, Meestal gebeurt dit ook, toch? Maar op die header zie je ook Counter Strike k special
Re: Re: suggestie artikelbanners. lijkt me een goed idee zo'n nieuwsbericht. En als je dan op d banner klikt kom je daar, waar dan staat wanneer we ongeveer wat kunnen verwachten (review, screens, characters etc.)