1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Suggestie Bazaar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door royspijker, 11 jul 2005.

  1. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een suggestie voor de XBW bazaar:

    Het is niet toegestaan om meer dan 1 thread per persoon open te hebben staan op de Bazaar.

    Ik had bijvoorbeeld laatst een x 2 threads tegelijk. die werden toen meteen gesloten, met als reden dat het ook wel in 1 thread kon.

    Maar tot mijn grote verbazing zie ik soms wel 3 threads van dezelfde persoon die allemaal gewoon open blijven. laatst had iemand er 6.

    ook nu staan bijvoorbeeld michelfoort en enzopablo weer op de 1e pagina met 2 threads gewoon onder elkaar, dus makkelijk te zien.

    maakt mij op zich niet uit, maar waarom worden die van mij dan wel gesloten???

    ik vind dat voor iedereen dezelfde regels moeten gelden. dus iedereen max 1 thread of anders de hele boel maar losgooien, want zo als het nu gaat vind ik het oneerlijk.

    Graag reactie van de moderators hierop!!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Goed idee maar soms wil je gewoon kijken hoe 1 spel verkoopt en die zet je dan in een aparte tread.:)
     
  3. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus jouw suggestie, zoals je dat zegt in je topictitel, is dat er voor iedereen dezelfde regels moeten gelden? Poepoe. Tja, want zo werkt het huidige beleid natuurlijk totaaaal niet. Michelfoort bijvoorbeeld staat bijvoorbeeld in de (niet vrijgegeven!) lijst met toffe doeds. Misschien moet je maar eens zo'n speciale betaalde xbw account nemen!

    Misschien had jij gewoon pech, en kunnen de mods niet alles zien? Bestaat die verre kans misschien ergens?
     
  4. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp je wel d@ master, dat was dus precies wat ik ook weleens deed.

    alleen van de ene persoon worden ze wel gesloten en van de ander niet. en dat vind ik oneerlijk. voor mij part mag iedereen 2 draadjes, zolang er maar geen onderscheid word gemaakt. en dat gebeurt nu wel vind ik.

    Barbatruuk: de kans dat ik toevallig pech heb lijkt me sterk maar ik heb ook geen problemen met mods of zo dus ik weet het ook niet
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als je al een draadje voor games hebt en daarnaast nog een draadje voor 1 aparte game aanmaakt wordt die gesloten, aangezien dat wel wat overdreven is.
    Ligt ook beetje aan de titel en wat er aangeboden/gevraagd wordt en dat is op dit moment niet altijd goed te controleren.
    Als je max aantal threads toestaat zou je eigenlijk ook je titel moeten kunnen veranderen, anders krijg je dat men om de dag de huidige sluit en een nieuwe aanmaakt (opzich nog beter dan er alsnog 1 aanmaken en de huidige open houden).
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mja dat heb ik gemerkt, Maar dan zal ik het maar gewoon houden bij een gewone tread:)
     
  7. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    2k: we hebben hier ook al via de pm contact over gehad, maar ik ben het niet met je eens op het punt dat je zegt:
    Als je al een draadje voor games hebt en daarnaast nog een draadje voor 1 aparte game aanmaakt wordt die gesloten, aangezien dat wel wat overdreven is.

    met je punt ben ik het wel eens, maar in veel gevallen word het wel gewoon toegestaan. en waarom kan je niet gewoon naast je games die je aanbied ook gewoon de dvd's erbij zetten in de draad en ook een lijst met de games die je zoekt?

    Mij valt het gewoon op dat er veel mensen zijn met meerdere threads, dat zie je meteen, dus het excuus dat het niet altijd te controleren valt vind ik niet echt sterk. nu word er naar mijn idee maar wat gedaan. dan weer wel gesloten, dan weer niet. niet echt duidelijk, en niet echt fair t.o.v. de mensen van wie de threads wel gesloten worden.

    Als iedereen maar 1 thread mag hebben is dat probleem meteen opgelost en is het helemaal makkelijk te controleren. en gelijke rechten voor iedereen
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Jup.
    Maar als iemand een thread heeft als [gez] console en later een thread opent met [tk/tr] dvd's kan je die niet zonder titelaanpassing tot 1 thread verwerken en kan je er dus ook niet zomaar even 1tje sluiten, wat wel het geval is wanneer iemand een nieuwe thread aanmaakt voor iets dat hij/zij al in een andere thread aanbiedt of de titels neutraler zijn als [tk/tr] 2 games en game x.
     
  9. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    titel aanpassen is dan een goede oplossing ja.

    waarom voeren we dit niet in dan???
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    als je gaat vissen, dan vang je toch ook niet alles?
     
  11. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: OK
     
  12. biertje-bbm

    biertje-bbm Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    denk er een paar dagen over....
     
  13. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit heb ik ooit ook voorgesteld, mods en admin stonden er ook achter, alleen laat de forumsoftware dit niet toe, dat het alleen voor X-bazar kan.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Titels kunnen members niet aanpassen ... dus dat kan niet
     
  15. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ok jammer dan dat dat niet kan, maar we kunnen nog steeds de max 1 thread regel invoeren
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Die is toch allang ingevoerd, alleen is de controle hierop niet altijd even optimaal. Bovendien kun je ook gasten hebben met twee threads, die om en om een thread kicken of iets in die richting. Dat kunnen moderators ook niet in een oogopslag zien.
     
  17. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind van wel. je kunt het vaak heel snel zien als mensen meerdere threads hebben want ze kicken vaak tegelijk dus staan ze onder elkaar.

    een tijdje terug heb ik er eens 5 van 1 persoon op de eerste pagina gezien.

    ik vind dat er willekeurig threads worden uitgehaald om te sluiten. dit kan omdat er geen harder regel is. het is meer een ongeschreven regel. vandaar dat ik hier het voorstel heb gedaan.
     
  18. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Overgens zou het heel verwarrend worden als topic titels veranderd zouden kunnen worden. Dan zou je je op elke thread moeten abboneren omdat je 'm anders misschien niet meer terug zou kunnen vinden omdat de titel veranderd is. Tuurlijk kan je dan pm'en en bij je laatste posts kijken maar het is wel vervelend. En wat jij zegt vind ik ook onzin royspijker. Mods zien niet alles ze niet als gekken 4 uur per dag te kijken of iemand niet toevallig 2 threads heeft aangemaakt. Ze letten op en houden alles in de gaten maar je kan niet van ze verwachten dat ze non-stop zitten te controleren. Volgens mij hebben hun ook nog een sociaal leven naast hun moderator taken. Ik ben het dus niet echt met je eens. Je kan ook reporten als je zo'n thread tegenkomt. En ik denk overgens ook niet dat de mods zomaar willekeurig threads eruithalen om te sluiten, Hey ik zie hier 2 threads van royspijker, laat ik die maar is ff sluite. Ik zie hier 2 threads van MR. X ohw nee die sluit ik maar niet. Ik denk niet dat het op die manier werkt.
     
  19. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    In de meeste gevallen kicken mensen threads tegelijk, maar er zullen vast ook gevallen zijn van threads die niet tegelijk gekicked worden, dat bedoelde ik te zeggen.

    Dat laatste wat je zegt, kan ik me in vinden. Er zijn ook wel eens threads van mij gesloten om die reden. Daar heb ik geen problemen mee, het is tenminste hun forum. Maar soms zie ik alsnog iemand met meerdere threads. Het moet gewoon zijn of aan iedereen zal wat gedaan worden die meerdere threads heeft of gewoon niet. Iedereen gelijk, denk ik in dit geval, zoals het hoort in mijn ogen.
     
  20. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens niet gaan miereneuken he. ik weet ook wel rick dat mods iet alles kunnen zien, maar ik denk wel een stuk meer dan nu.

    ik zit ook niet meer dan een half uur per dag op xbw en ik zie het ook.
     

Deel Deze Pagina