Darkwing praat over de kernactiviteiten van Xboxworld. Ik denk niet dat PS2, Gamecube etc als kernactiviteit gezien kan worden, toch?
Ook een gedeelte als Non-Xbox hokken hoort daar niet echt bij.
Maar goed, ik vind niet dat die onderdelen eruit gehaald moeten worden. Het gaat mij om de DVD-ruilthread
Ik denk dat er eventueel wel ruimte zou zijn in het Non-Xbox hokken gedeelte. Daar staan immers non-xbox related topics.
Ik snap best dat je ergens een grens moet trekken, maar aan de andere kant zijn er genoeg leden die wel DVD's willen ruilen. En de vergelijking met een CD vind ik niet opgaan. Een DVD kijk je vaak maar 2x in een jaar (dat is misschien nog veel) en een (nieuwe) muziek CD luister je een aantal keren per week/maand. Ik denk ook dat de aankoopbeslissing van een DVD korter is als die van een muziek CD. Bij een muziek CD ken je vaak al een aantal nummers en bij een DVD heb je regelmatig de film nog niet gezien. Daarnaast is er denk ik geen interesse om cd's te ruilen, oude cd's zijn vaak niet interessant. Oude films op DVD zijn daarentegen wel interessant.
Het is geen dictatuur hier, want er is ruimte voor een publieke opinie.
(Misschien hebben jullie wel helemaal geen zin om nog een Bazar-forum te moeten opzetten en controleren. <Bied zich aan> )
Laatst bewerkt: 14 apr 2005