Hij bedoeld Xbox Live friends list, en nee dat gaat (nog) niet. Alleen microsoft heeft daar nu de beschikking over en aangezien bungie van microsoft is.. Maar wie weet..
lijkt me wel wat hoor! Ik kom alleen af en toe op Xbox.com om die lijst te bekijken, Als dat hier ook kan zou dat helemaal flex wezen
Zal ik ook nog even inhoudelijk reageren? Is op zich een cool idee maar dan moet je dus je passport account aan je xboxworld account linken en dat lijkt me lastig. Misschien is het beter om gewoon MSN op te starten?
Jammer genoeg gaat dat dus voorlopig nog niet, zoals Hordo al zei. Heb nog maar een kleine friendlist dus gebruik die msn-Live connectie ook nog niet eens. Verwacht denk ook niet dat MS gegevens gaat vrijgeven om het op een forum ook te kunnen tonen ivm privacy, security et cetera.
Jij snapt het volgens mij niet helemaal, als je je Xbox Live friendlist aan je MSN koppelt krijg je een aparte tab waarmee je in 5 seconden je friendlist kan zien.
Toch niet hoor... Ik heb alle instellingen overgenomen zoals dat in het Nieuwsbericht van XBW stond. Toch heb ik alleen Alerts en geen tabblad. Waar het door komt weet ik nie. Wat ik wel weet is dat ik daardoor zin heb om die gene die ervoor verantwoordelijk is dat ik geen tabblad heb te spammen. Kogelbriefje, poederbrief, vriendelijk vragen of ze ervoor willen zorgen dat ik dat tabblad wel krijg
[late reaktie] Je moet in je MSN instellingen opgeven dat je in Amerika woont, dan krijg je die extra TAB wel. gewoon een postcode verzinnen of 11000 gebruiken en als staat California is voldoende om MSN voor de gek te houden.
Gooi dit (http://www.xbox.com/Live/Friends.aspx?p=15&lid=1033) in een iframe en je eigen layout erover en een passport login(pop up) en klaar is kees //edit dat is het minste wat je kan doen
Yup, ik heb al die instellingen van het nieuwsbericht toen overgenomen. Hij zou het dus gewoon moeten doen. Ik denk dat het komt doordat ik mijn @planet.nl adres gebruik voor MSN.