[Suggestie] Halo 2 toernooi

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Capt Keyes NL, 30 mei 2005.

1. Capt Keyes NL

Capt Keyes NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

Ik heb mischien een suggestie voor een toernooi. Jullie hebben al een keer een rumble pit toernooi voor Halo 2 gehouden wat een succes was. Nou is het eenmaal zo dat mensen rumble pit niet zo heel leuk vinden, maar daarentegen Minor Clanmatch wel. Dus wat ik eigenlijk wil voorstellen : Zou er een optie zijn om een Nederlands kampioenschap halo2 voor clans te organiseren met dezelfde opzet als het Rumble pit toernooi?

Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2005
  2. Elitalex

Elitalex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich vind ik dat een goed idee, maar dit is niet bereikbaar voor iedereen. Je moet ervoor bij een clan zitten en dat privilege ;) heeft niet iedereen.

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Even verplaatst omdat het een Suggestie is :)

Aan Threadstarter; het helpt niet als je een thread dubbel aanmaakt. Zie hiervoor de laatste aankondiging mbt de nieuwe regels in Live & Networking.

4. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het lijkt mij echt super, echter dan wel een minor clan match toernooi en een team slayer toernooi.

Echter is een tournooi regelen zo veel gedoe.

5. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker vet.
    Count me in

greetz wooly

6. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik wil ook wel mee doen. Het probleem is alleen dat ik niet echt een acceptable clan heb.

7. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toernooien zijn altijd leuk, de organisator van de vorige Halo 2 toernooien was Sargeant Swift (Dutch Diablo). We zijn op het moment bezig om toernooien op te zetten. Het is nog allemaal in opbouw, maar als er genoeg animo is kunnen we wel wat starten.

*ahumZie signAhum*

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dat toernooi word echt lauw, he Amras *)

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik wacht stiekem ook al heel lang op zo'n XBW toernooi zoals die van motoGP, volgens mij was dat een groot succes. en ik denk ook wel dat er members zijn die willen helpen als de crew er geen tijd/zin in heeft. maar als het door XBW is georganiseerd ziet het er zowieso een stuk proffesioneler uit.

10. Capt Keyes NL

Capt Keyes NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, moderator die hier over gaat? Wat vind jij hiervan ?

11. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    nieuw toernooi komt er aan.

*kuch*sig*kuch* :+

Deel Deze Pagina